TR - EN

Yardım

  • Üyelik Avantajları

    Koçtaş İnternet mağazasında alışveriş yapabilmeniz için bir kereye mahsus olmak üzere üye olmanız gerekiyor. Çok kısa süren bu işlem sonucunda kazançlarınız şunlar olacak:

    • Adres ve iletişim bilgilerinizi kaydedip, alışverişlerinizi daha hızlı tamamlayarak zaman kazanırsınız.
    • Size özel olarak tanımlanmış kampanyalardan ve indirimlerden yararlanırsınız.
    • Anahtar teslim ev yenileme hizmetlerimiz için keşif talep edebilirsiniz.

    Aradığınız Ürünü Kolayca Bulun

    Ürünlerimize üst menüdeki reyonlardan, yaşam alanlarından,fırsat bölümünden veya akıllı arama kutusunu kullanarak erişebilirsiniz. Reyonlarımıza ait ürün liste sayfalarında bulunan ürün özelliklerine göre filtre seçenekleri, aradığınız ürünlere hızlıca ulaşmanızı sağlar.

    Satın Almak İstediğiniz Ürünleri Sepetinize Ekleyin

    İncelediğiniz ürünün detay sayfasından eğer varsa rengi, ebadı gibi ürüne özgü özellikleri de seçip "Sepete Ekle" butonuna tıklayın, ürün alışveriş sepetinize eklenecektir. Alışveriş sepetinize İnternet Mağazamızın herhangi bir sayfasından sağ üstteki Sepetim kısmından ulabilirsiniz.

    Tek Sayfada Siparişinizi Güvenli Olarak Tamamlayın

    Alışveriş sepetinizdeki ürünleri Satın Al butonuna tıklayarak güvenli ödeme sayfamıza geçiş yapabilirsiniz. Bu sayfada; siparişinizin özetini görebilir, teslimat ve fatura adreslerinizi girebilir, tercih ettiğiniz kargo firmasını seçebilir ve size sunulan alternatif ödeme seçeneklerinden dilediğinizi kullanarak siparişinizi tek sayfadan tamamlayabilirsiniz.

    E-posta ile Durum Bilgilendirmeleri

    Kolay alışveriş deneyiminizin her aşamasında, satın aldığınız ürünlerin adresinize sorunsuz ve zamanında teslim edilmesini sağlayana kadar sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Aşağıdaki durumlar için bizde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme iletileri gönderilecektir:

    • Sipariş oluşturduğunuzda,
    • Siparişiniz kargoya verildiğinde,
    • Siparişiniz teslim edildiğinde,

    • Siparişiniz sizin talebiniz üzerine iptal edildiğinde,
    • İade/değişim/arıza süreci başlattığınız ürünle ilgili durum değişikliklerinde. 

    Telefonla Sipariş

    0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Müşteri Hizmetlerini arayarak telefonla da sipariş verebilirsiniz. Dilerseniz alışverişinizin herhangi bir aşamasında seçtiğiniz ürünlerden oluşturduğunuz sepeti Müşteri Hizmetleri temsilcimizin ekranına aktararak siparişinizi telefonda tamamlayabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için Telefonla Sipariş rehberine göz atabilirsiniz.

    Telefonla Sipariş hizmetinden 09:00 – 20:00 saatleri arasında yararlanabilirsiniz.

    KoçAilem Avantajı

    KoçAilem Üyeliği
    http://www.koctas.com.tr/kocailem adresine girerek Koctas.com.tr'de KoçAilem üyelerine özel tanımlanan kampanyalardan yararlanmak için öncelikle Koctas.com.tr üyesi olmalısınız. Daha önceden koctas.com.tr üyeliğiniz varsa “Üye Ol” butonunu tıklayabilirsiniz.


    T.C. Kimlik Doğrulama
    KoçAilem üyeliğinizin doğrulanması için karşınıza çıkan kutucuğa TC kimlik numarasınızı eklemeniz gerekmektedir. Sistem tarafından sorgulanan T.C. Kimlik Numaranız onaylanırsa koctas.com.tr üyeliğinize KoçAilem avantajları otomatik olarak aktif hale gelir, onaylanmazsa KoçAilem destek hattından(444 72 76) KoçAilem üyeliğinizi kontrol ettirebilirsiniz.

  • Koçtaş İnternet Mağazasındaki Bilgi Güvenliği Teknolojileri

    Koçtaş İnternet mağazasında güvenli alışverişi sağlayan teknolojiler kullanılmaktadır.

    • Kişisel Bilgilerinizin Gizliliği

      Koçtaş İnternet mağazasında, üyelik taahhütnamemizde belirtildiği gibi kişisel bilgileriniz gizlidir ve 3.şahıslarla paylaşılmaz. Üye olurken ilettiğiniz bilgilerin tamamı güvenlik duvarı koruması altında saklanmaktadır. Kart bilgileriniz ise sistemlerimizde kesinlikle tutulmaz.

    • 2048 bit Genişletilmiş Şifreleme Teknolojisi

      Siparişinizi tamamlarken girdiğiniz kredi kartı bilgileri 2048 bitlik EV (Extended Validation) adı verilen genişletilmiş doğrulamaya sahip SSL teknolojisi ile şifrelenerek gönderilir. Bu teknoloji sadece yüksek güvenlik testlerinden geçebilen firmaların kullanımına açılır. Koçtaş İnternet mağazasının ödeme sayfasında tarayıcınızın adres çubuğunuzda Koctas Yapi Marketleri Tic. A.S. ismiyle yeşil renkte bir kutu içerisinde görünür.

    • 3D Güvenlik Sistemi

      İnternet mağazamızdaki diğer bir güvenlik seçeneği ise 3D Secure olarak adlandırılan Üç Boyutlu Güvenlik sistemidir. Kredi kartı ödeme altyapılarını sağlayan Visa ve Mastercard şirketleri tarafından kabul görmüş 3D Güvenlik sistemini seçtiğiniz takdirde, kredi kartını veren bankanın güvenli doğrulama ekranına yönlendirileceksiniz. Açılan bu ekranda kart sahibi olarak size sorulacak doğrulama şifresini girmeniz gereklidir. 

    Ödeme Seçenekleri

    Koçtaş İnternet mağazasında sunulan alternatif ödeme seçeneklerinden birini tercih edip ödemenizi güvenli olarak gerçekleştirebilirsiniz.

    • Havale veya EFT ile Ödeme

      Havale veya EFT ile ödemeyi tercih ederseniz ödeme ekranındaki "Siparişi Tamamla" butonuna tıkladığınızda gelen sayfada çıkan sipariş numarasını havale/EFT işlemlerindeki açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir. Gönderdiğiniz tutar en geç 24 saat içinde kontrol edilerek siparişiniz onaylanır. Müşteri Hizmetleri menüsü altındaki siparişlerim bölümünden onay durumunu takip edebilirsiniz.

      Havale Hesap Bilgileri

      Yapı ve Kredi Bankası (0067)
      Anadolu Yakası Şubesi
      Şube Kodu: 673
      Hesap No: TR27 0006 7010 0000 0081 8095 09
      Hesap Alıcı Adı: Koçtaş Yapı Marketleri Tic. A.Ş. 

    • Kredi Kartı ile Ödeme

      Siparişinizi dilediğiniz kredi kartıyla tek çekim olarak veya anlaşmalı kredi kartları ile peşin fiyatına vadesiz olarak taksitle ödeyebilirsiniz.

    • Kredi Kartı 12 Taksit ile Ödeme

      12 taksit uygulaması, sadece 12 taksit ibaresi olan anlaşmalı bankaların kredi kartları kullanıldığında ve 100 TL ve üzeri “Mobilya'' alışverişlerinizde geçerli olup, sepetinizdeki diğer ürünler için en fazla 9 taksit olarak uygulanacaktır.

    • Telefonda Ödeme

      0 850 209 5050 numaralı telefonu arayarak müşteri hizmetleri temsilcimizle birlikte satın almak istediğiniz ürünlerden oluşan alışveriş sepetinizi yaptıktan sonra sesli yanıt sistemine aktarılacaksınız. Sesli yanıt sistemi (IVR) sizden 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun (CVV) son 3 hanesini tuşlamanızı isteyecektir. Bu adımı tamamladıktan sonra yeniden müşteri hizmetleri temsilcimize bağlanıp, ödemeyi tek çekim olarak veya dilerseniz anlaşmalı bankaların kredi kartlarına taksitle gerçekleştirmek istediğinizi belirtebilirsiniz.

      İnternet mağazamızda kendinizin oluşturduğu alışverişi sepetini müşteri hizmetleri temsilcimize aktararak da telefonda ödeme seçeneğinden yararlanabilirsiniz. Alışveriş Sepeti sayfasının sağ üstünde bulunan sepet kodu bilgisini müşteri hizmetleri temsilcimize iletmeniz yeterlidir. Geri kalan tüm işlemleri müşteri hizmetleri temsilcimiz sizin adınıza tamamlayacaktır. 
    • BKM Express ile Ödeme

    BKM Express, kart bilgilerinizi paylaşmadan, güvenle alışveriş yapmanızı sağlayarak internet alışverişlerinizi hızlı, kolay ve keyifli hale getiren ücretsiz bir hizmettir.
    Kart sahibiyseniz BKM Express'e kaydolabilir, bankanızın sağladığı taksit ve ödül / puan kazanımı fırsatlarından yararlanmaya devam edebilirsiniz.

    BKM Express ile ödeme yaparken www.bkmexpress.com.tr sayfasına yönlendirileceksiniz. BKM Express sitesine üye olurken kullandığınız kullanıcı adı ve şifreniz ile uygulamaya giriş yapmanız gerekmektedir. Karşınıza gelen ödeme ekranından işlem yapmak istediğiniz kartı seçerek kolayca ödeme yapabilirsiniz. Alışverişinizi tamamladıktan sonra otomatik olarak tekrar Koçtaş İnternet mağazasına yönlendirileceksiniz. 

    Daha detaylı bilgi için BKM Express sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.

  • Kargo Firmalarının Gönderi Alanı

    Kargo firmasının gönderi alanı kapsamında olması şartıyla siparişleriniz Türkiye sınırları içerisinde dilediğiniz adrese ulaştırılır.(Adalara ve bazı köylere teslimat yapılamamaktadır.) Detaylı bilgi için 0850 209 50 50 nolu telefondan Koçtaş Müşteri Hizmetleri Hattını arayabilirsiniz.

     

    İstanbul içi Sevkiyat Yapılamayan İlçeler

    Koçtaş İnternet mağazasında duşakabin, vitrifiye, özel sipariş banyo dolapları, küvet ve jakuziler gibi bazı ürünlerin, İstanbul içerisinde aşağıdaki ilçeler dışında tüm bölgelere teslimatı yapılabilmektedir.

    Teslimat yapılamayan ilçeler;

    İstanbul > Adalar
    İstanbul > Arnavutköy
    İstanbul > Avcılar
    İstanbul > Bağcılar
    İstanbul > Bahçelievler
    İstanbul > Bakırköy
    İstanbul > Başakşehir
    İstanbul > Bayrampaşa
    İstanbul > Beykoz
    İstanbul > Beylikdüzü
    İstanbul > Büyükçekmece
    İstanbul > Çatalca
    İstanbul > Çekmeköy
    İstanbul > Esenler
    İstanbul > Esenyurt
    İstanbul > Fatih
    İstanbul > Güngören
    İstanbul > Küçükçekmece
    İstanbul > Silivri
    İstanbul > Sultangazi
    İstanbul > Şile
    İstanbul > Zeytinburnu

    Teslimat Süreleri

    Siparişinizin Hazırlanması
    Sipariş ettiğiniz ürünlerin kargoya verilme süreleri ürün detay sayfalarında yer almaktadır. Siparişiniz Koçtaş tarafından kargoya verildikten sonra bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz.

    Aynı sipariş içerisinde kargoya teslim süresi daha uzun olan bir ürün varsa, siparişinizdeki ürünlerin tamamı hazırlandıktan sonra, tek seferde kargoya verilir.

    Web sitemizde bulunan “aynı gün kargoya teslim” taahhüdümüz ürünle birlikte montaj hizmeti  satın aldığınız siparişlerde geçerli değildir. Montaj satın aldığınız ürünlerin nakliye ve montajı sizden onay alınarak belirlenen tarihlerde yapılacaktır.

    Siparişinizdeki ürünlerin stok durumundan kaynaklanabilecek bir sorun yaşandığı takdirde Müşteri Hizmetleri ekibi tarafından yazılı olarak bilgilendirileceksiniz.

    Siparişinizin Takibi
    Siparişinizin kargoya verildiğine dair size gönderirken e-posta'dan 24 saat sonra müşteri Hizmetleri menüsü altındaki Siparişlerim bölümünden gönderinizin durumu hakkında ve kargonuzun şu anda nerede olduğuna dair bilgi alabilirsiniz.

    Kargoya Verilen Siparişlerin Teslimat Adresinize Sevkiyatı
    Siparişleriniz kargo firmasına teslim edildikleri tarihten itibaren;
    İstanbul içi en geç 2 iş gününde,
    İstanbul dışındaki il merkezlerine yapılacak teslimatlar en geç 5 iş gününde,
    Anadolu'daki illerin bazı ilçe merkezleri için de en geç 7 iş gününde adresinize teslim edilecektir.

    Koçtaş deposundan kargo firmalarına teslim süreçleri resmi ve dini tatiller hariç hafta içi her gün, kargo firmalarınca dağıtım süreçleri ise Pazar günleri ve resmi ve dini tatiller hariç her gün yapılmaktadır.

    Kargo Firmasının Teslimat Anında Size Ulaşamadığı Durumda
    Kargo firması siparişinizde belirttiğiniz teslimat adresinize 2 kez uğrayacak, 2 uğrama sonucunda da teslimatı yapacak kimseyi bulamaması durumunda ürünler Koçtaş deposuna geri getirilecektir. Bu durumda Koçtaş Müşteri Hizmetleri ile bağlantıya geçmeniz durumunda ürünler isteğiniz doğrultusunda yeniden kargoya verilebilir.

    Kargo Ücretleri

    Koçtaş İnternet mağazasından ve telefonla sipariş verdiğiniz ürünlerin kargo ücreti orijinal ambalajlarının hacimlerine (desilerine*) göre hesaplanmaktadır.

    Desi olarak adlandırılan bu ölçümleme sistemine göre bir ürünün desisi santimetreküp cinsinden hacminin 3000’e bölünmesiyle hesaplanır. Desileri ondalıklı rakam olan ürünlerin kargo fiyatları üste yuvarlanarak hesap edilir.

    Hasar Güvencesi ve Taşıma Sigortası

    Koçtaş İnternet mağazasından veya telefonla verdiğiniz siparişler kargo firmasının güvencesi altındadır. 

    Ürünleriniz, seçtiğiniz kargo şirketine verildiği an sigorta kapsamına girmekte ve söz konusu sigorta size yapılan teslimattan 24 saat sonrasına kadar geçerliliğini korumaktadır.

    Ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatmanız ve durumdan bizi bilgilendirmeniz gerekmektedir.

  • İade ve Değişim İşlemleri

    Satın aldığınız ürünlere ilişkin;

    • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya,
    • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda değişim, iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz.

    ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ 

    1) İade ve değişim sürecinin başlayabilmesi için, koctas.com.tr websitesindeki siparişlerim bölümünden iade bildirimi açmanız ve müşteri hizmetleri tarafından talebinize cevap verilmesini beklemeniz gerekmektedir.

    2) Bildirim yaptığınız iade ve değişim işlemleriniz için siparişinizi size getiren kargo firması Koçtaş Müşteri Hizmetleri tarafından görevlendirilecek ve teslimat adresinizden ürünleri teslim alacaktır.

    3) Faturanızın ASIL nüshasının ön yüzünde, en sol taraftaki İADE kolonu altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini yazmanız gerekmektedir. ASIL nüshanın ön yüzünde, sol alt taraftaki iade eden kişi olarak adınızı soyadınızı, irtibat  telefonunuzu, adresinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak, faturanın 1.NÜSHA'sının arkasındaki  kutu içerisine neden iade / değişim istediğinizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

    4) Kargo firması tarafından adresinizden alınıp, bize ulaştırılan ürünler iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.

    5) Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına  düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade ve/veya  farklı bir ürün ile değişim taleplerinde ; ilgili firmanın iade ve/veya değişim yapılacak ürünler için Koçtaş adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Koçtaş’ a ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.

    İade - Değişim Bildirimi

    İnternet mağazamızdan veya telefonla sipariş üzerinden satın aldığınız ürünlerle ilgili iade ve değişim bildiriminizi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz:

    • Hesabım menüsünün altında Siparişlerim menüsüne girin. 
    • İlgili sipariş numaranızın üzerine tıklayarak, siparişinizin detayını açın.
    • Siparişinizdeki ürünlerden iade etmek istediğiniz ürünün yanındaki İade / Değişim Talebi bağlantısına tıklayın.
      Açılan pencerede iade nedeninizi belirterek açıklama kısmını doldurun ve Talep Gönder butonuna tıklayın.

    İade ve Değişim Hakkında Bilmeniz Gerekenler

    • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Koçtaş cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı, tariflenen kurulum kılavuzuna uygun olarak yapılmamış ya da eksik yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur.
    • İade etmek istediğiniz ürünü orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderiniz.
    • Faturanızda yer alan ürüne ait renk, model değişikliği talebiniz için iade işlemleri başlatılacaktır.
    • İade etmek istediğiniz ürünü kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekile getirerek, faturasıyla birlikte orijinal kutusunu ve ambalajını da bir arada gönderiniz.
    • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.

  • Blyss Split Klima Montajı Hakkında

     

    •  Koçtaş mağazalarında sunulan montaj hizmeti için size en yakın mağazamıza danışabilirsiniz, veya  0850 209 50 50 aramanız durumunda bulunduğunuz ildeki Koçtaş mağazası üzerinden satın aldığınız  ürün için montaj hizmeti organize edebiliriz.
    •  Oturduğunuz ilde Koçtaş mağazası bulunuyorsa montaj ekiplerimizi nakliyesinin yapılmasından sonra  organize edebiliriz. Detaylı bilgi için 0850 209 50 50 nolu Koçtaş Müşteri Hizmetleri’ni arayınız.
    • Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait Montaj Protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir.
    • Montajı yapılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır.
    • Yapılacak işlerde montaj yerinin hazır olması gerekmektedir.
    • Mutabık kalınan montaj tarihinde, montaj alanı hazır değil ise ikinci bir ziyaret için 40.00 TL servis bedeli talep edilecektir.
    • Satın alınan montaj hizmetinden, anlaşılan randevu tarihinde ve adresinde vazgeçilir ise, alınmış olan hizmet bedelleri iade edilmez.
    • Garanti süresi hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren başlar.
    • Ürünü yanlış ve amacına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, bozulma, zayi ve ürünün normal aşınma ve yıpranması garanti kapsamı dışındadır.

  • Online Montaj Prosedürleri

    • Koçtaş İnternet mağazası üzerinden sunulan Online Montaj hizmeti şu an için yalnızca İSTANBUL ilinde aşağıda belirtilen ilçeler haricinde verilebilmektedir. Koçtaş mağazalarında sunulan montaj hizmeti için size en yakın mağazamıza danışabilirsiniz, veya 0850 209 50 50 aramanız durumunda bulunduğunuz ildeki Koçtaş mağazası üzerinden satın aldığınız ürün için montaj hizmeti organize edebiliriz.
    • Her ürün grubu için ayrı montaj protokolü bulunmaktadır.
    • Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait Montaj Protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir. 
    • Montajı yapılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır.
    • Yapılacak işlerde montaj yerinin hazır olması gerekmektedir.
    • Mutabık kalınan montaj tarihinde, montaj alanı hazır değil ise ikinci bir ziyaret için 40.00 TL servis bedeli talep edilecektir.
    • Satın alınan montaj hizmetinden, anlaşılan randevu tarihinde ve adresinde vazgeçilir ise, alınmış olan hizmet bedelleri iade edilmez.
    • Garanti süresi hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren başlar.
    • Ürünü yanlış ve amacına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, bozulma, zayi ve ürünün normal aşınma ve yıpranması garanti kapsamı dışındadır. 
    • Web sitemizde bulunan “aynı gün kargoya teslim” taahhüdümüz ürünle birlikte montaj hizmeti  satın aldığınız siparişlerde geçerli değildir. Montaj satın aldığınız ürünlerin nakliye ve montajı birlikte yapılacaktır.
    • Üreticinin Anlaşmalı Kargosu ile teslim edilen siparişlerinizde montaj ödemesi gerçekleştirmeniz durumunda ürün teslimatı akabinde Çağrı Merkezimizi arayarak montaj tarihi için randevu talep etmeniz gerekmektedir.

    Kargo firmasının hizmet alanı kapsamında olması şartıyla montaj talebiniz İstanbul ili sınırları içerisinde dilediğiniz adrese ulaştırılır.(Adalara ve bazı köylere teslimat ve montaj yapılamamaktadır.) Oturduğunuz ilde Koçtaş mağazası bulunuyorsa montaj ekiplerimizi nakliyesinin yapılmasından sonra organize edebiliriz. Detaylı bilgi için 0850 209 50 50 nolu Koçtaş Müşteri Hizmetleri’ni arayınız.



    İstanbul içi Montaj Yapılamayan İlçeler

    • Koçtaş İnternet mağazasında montaj satın alınabilen ürünlerin, İstanbul içerisinde aşağıdaki ilçeler dışında tüm bölgelere teslimatı ve montajı yapılabilmektedir.

              Montaj yapılamayan ilçeler;

    İstanbul > Adalar
    İstanbul > Arnavutköy
    İstanbul > Avcılar
    İstanbul > Bağcılar
    İstanbul > Bahçelievler
    İstanbul > Bakırköy
    İstanbul > Başakşehir
    İstanbul > Bayrampaşa
    İstanbul > Beykoz
    İstanbul > Beylikdüzü
    İstanbul > Büyükçekmece
    İstanbul > Çatalca
    İstanbul > Çekmeköy
    İstanbul > Esenler
    İstanbul > Esenyurt
    İstanbul > Fatih
    İstanbul > Güngören
    İstanbul > Küçükçekmece
    İstanbul > Silivri
    İstanbul > Sultangazi
    İstanbul > Şile
    İstanbul > Zeytinburnu

  • Tüm Ürünlerde Garanti

    Koçtaş İnternet mağazasındaki tüm ürünler garanti kapsamı altındadır. Garanti süresi ürünün markasına göre en az 2 yıldır. Bazı markaların garantileri bu süreden daha uzun olabilmektedir.

    Arızalı Ürünler

    • Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. 
    • Servis garantisi altında olan ürünler ancak “servis raporu” dahilinde değiştirilebilmektedir.

    Arızalı ürün bildirimlerinizi Müşteri Hizmetleri menüsü altındaki Arıza Kayıtları bölümünden yapabilir, daha önce açtığınız arıza kaydınıza ait gelişmeleri takip edebilirsiniz. 

  • KoçAilem Avantajı

    KoçAilem Üyeliği
    https://www.koctas.com.tr/kocailem adresine girerek Koctas.com.tr'de KoçAilem üyelerine özel tanımlanan kampanyalardan yararlanmak için öncelikle Koctas.com.tr üyesi olmalısınız. Daha önceden koctas.com.tr üyeliğiniz varsa “Üye Ol” butonunu tıklayabilirsiniz.


    T.C. Kimlik Doğrulama
    KoçAilem üyeliğinizin doğrulanması için karşınıza çıkan kutucuğa TC kimlik numarasınızı eklemeniz gerekmektedir. Sistem tarafından sorgulanan T.C. Kimlik Numaranız onaylanırsa koctas.com.tr üyeliğinize KoçAilem avantajları otomatik olarak aktif hale gelir, onaylanmazsa KoçAilem destek hattından(444 72 76) KoçAilem üyeliğinizi kontrol ettirebilirsiniz.

  • İletişim

    Koçtaş Yapı Marketleri Ticaret A.Ş.
    Taşdelen Mahallesi, Sırrı Çelik Bulvarı No:5 34788 Çekmeköy - İSTANBUL
    Telefon: +90(216) 430 03 00
    Faks: +90(216) 484 43 13
    Müşteri Hizmetleri: 0 850 209 5050
    Mersis No : 9254317516413562
    KEP (Kayıtlı E-posta) Adresi : koctas@hs02.kep.tr

    Daha fazla bilgi için Bilgi Toplumu Hizmetleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

    Bize Ulaşın

    • Haftanın 7 günü 09:00 – 20:00 saatleri arasında 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Müşteri Hizmetlerini telefonla arayarak,
    • Koçtaş İnternet Mağazasının Müşteri Hizmetleri menüsünün altındaki Mesajlarım bölümünden bize yazarak,
    • Hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında Twitter'da @koctasdestek hesabımızdan veya Facebook sayfamız facebook.com/koctas üzerinden destek alarak bize ulaşabilirsiniz.

    Telefonda Sunduğumuz Hizmetler

    Koçtaş Müşteri Hizmetlerini 0850 209 50 50 numaralı telefondan arayarak;

    • Sipariş verebilirsiniz.
    • Koçtaş İnternet mağazasında oluşturduğunuz alışveriş sepetini Müşteri Hizmetleri yetkilimize aktararak; teslimat, fatura adresi gibi bilgilerin girilmesini ve ödemesini telefonda sesli yanıt sisteminden yapabilirsiniz.
    • Siparişlerinizle ilgili iptal, iade, değişim ve arızalı ürün bildirimi gibi işlemleri yaptırabilirsiniz.
    • Koçtaş ile ilgili görüşlerinizi, mağazalarımızla ilgili şikayet ve taleplerinizi bize iletebilirsiniz. 

    Müşteri temsilcilerimizle yaptığınız tüm görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.