65+ yaş müşterilerimize özel 0 850 209 50 50’yi arayarak verecekleri mobilya, mutfak ve banyo dolabı siparişlerinde nakliye ve montaj ücretsiz! Telefonla siparişlerde geçerlidir.

Koçtaş 500TL ve üzeri kargo bedava500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

BASINDA ÇIKAN HABERLER

Koç Topluluğu şirketlerinden Tanının dijital dönüşüme ve yeni nesil müşterilerin beklentilerine cevap veren mobil sadakat uygulaması Chippine Koçtaş da dâhil oldu. CRM alanında pek çok ilke imza atmış Tanının geliştirdiği Chippin mobil sadakat programına katılan Koçtaş, müşterilerinin mağaza deneyimlerini daha da zenginleştirerek mobil ödeme kolaylığı sağlıyor.

Chippin üye markaları arasına ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş da katıldı. Chippin, bu işbirliğini tüketicilere avantajlı bir kampanya ile duyuruyor. Akıllı telefonuna Chippini indiren herkes, 24 Ağustos tarihine kadar Koçtaş mağazalarından yapacakları alışverişlerini Chippin ile ödemeleri durumunda 50 TL Chippin kazanacak. Kampanyadan faydalanmak için 30 gün içinde 2 defa 125 TL ve üzeri ödemenin Chippin ile yapılması gerekiyor. Kazanılan 50 TL Chippin, Koçtaş mağazalarında kullanılabileceği gibi farklı sektörlerden 250yi aşkın markada da harcanabilecek. Tüketicileri memnun edecek bu lansman kampanyasının benzerleri yıl boyunca devam edecek.

Chippin kullanıcıları kampanya dönemi dışında da Koçtaş mağazalarından diledikleri zaman Chippin ile mobil ödeme yapabilecek ya da birikmiş Chippinlerini harcayabilecekler. Chippin bu işbirliği ile kullanıcılarına ev geliştirme sektörünün kapılarını açarken, Koçtaş da müşterilerini mobil ödeme kolaylığı ile tanıştırıyor.Tüketiciler cüzdanları yanlarında olmasa bile ödemelerini sadece cep telefonlarıyla Chippin ID ya da Chippin QR kod ile kolayca yapabiliyorlar. Ayrıca Chippinin üye markalarına sunduğu deneyim ölçümleme hizmeti sayesinde Chippin, kullanıcılarının mağazalarda yaptıkları ödemelere ilişkin puanlamalarını ve değerlendirmelerini de alabilecek. Chippin bu özelliği ile Koçtaşa müşterilerinin seslerini duyabileceği bir kanal daha sunmuş oluyor.

Chippin programının sahibi Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık, yaptığı değerlendirmede “Her geçen gün daha da dijitalleşen dünyamızda müşterilerimizin deneyimlerini zenginleştiren, onların sesini duymamızı sağlayan çözümler sunmak son derece değerli. Chippin mobil sadakat programımız, kullanıcılarının hayatını kolaylaştırıp, onları yerelden Türkiye geneli yaygın üye firmalarımızla buluşturan, aynı zamanda markalarla beraber üye tüketicilerimize kazançlar sunmayı misyon edindiğimiz bir programımız. Dijitalleşmeye ve müşteri deneyiminde mükemmeliyete odaklanan Koçtaş ile olan işbirliğimiz, bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Chippinin, mobil ödeme kolaylığı ve alışveriş sonrası anketleri Koçtaş mağaza deneyimini zenginleştirirken, kampanyaları da Chippin kullanıcısı Koçtaş müşterilerine kazanç sağlayacak. Koçtaş müşterileri, Chippin üye işyeri ağındaki tüm markaların mobil ödeme avantajlarından da faydalanabilecekler. Her gün yenilikçi servislerle zenginleştirdiğimiz Chippinde, Koçtaş ile pek çok dijital yeniliği de hayata geçireceğimize inanıyoruz.” dedi.

Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise şöyle konuştu: “Birçok sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de tüm iş yapış biçimleri dijitalleşiyor. Ev geliştirme sektörünün lideri olarak bu dijital dönüşüm sürecinin tam kalbinde yer alıyoruz. Hem mağazalarımız hem de dijital kanallarımız aracılığıyla eskisi ile kıyaslanamayacak kadar çok sayıda müşteriye dokunuyoruz ve onlara mükemmel alışveriş deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz. Bu çalışmalarımızın devamı niteliğindeki bu işbirliği kapsamında, Chippin ile müşterilerimize mobil ödeme deneyimi ve kolaylığı yaşatıyoruz. Chippin dijitalleşme yolunda inovatif ve geleceğin koşullarına ayak uydurabilecek, şekillenebilecek bir platform. Müşterilerimize mobilden ulaşma imkânı bulduğumuz Chippin ile yıl boyunca güzel kampanyalara imza atacağımıza inanıyoruz.”

Yaşamın olduğu her yeri geliştirmek ve güzelleştirmek için hizmet veren Koçtaş, banyosunu yenilemek isteyenler için kazandıran bir kampanya sunuyor. 8 Ağustos tarihine kadar Koçtaş Kart ayrıcalığıyla banyo, batarya ve tesisat reyonlarından alışveriş yapanlar; her 300 TLlik harcamalarında 50 TL, toplamda ise 200 TL puan kazanıyor. Koçtaş, farklı model ve ölçülerdeki banyo dolabı, klozet, duş sistemi, batarya, set üstü aksesuarı, paspas gibi her ihtiyaca ve bütçeye uygun yüzlerce ürünü tek çatı altında buluşturuyor. Kampanyadan yararlanmak isteyenler Koçtaş mağazalarını, koctas.com.tr ya da Koçtaş mobil uygulamasını ziyaret edilebilir.

Banyolara dair Adan Zye tüm ürün ve çözüm önerilerini uygun bütçelerle müşterileriyle buluşturan Koçtaş, kaçırılmayacak bir kampanya sunuyor. 8 Ağustos tarihine kadar Koçtaş Kart ayrıcalığıyla banyo, batarya ve tesisat reyonlarından yapılacak alışverişlerde, her 300 TLye 50 TL puan, toplamda ise 200 TL puan kazanmak mümkün. Kampanyadan kazanılan puanlar 31 Ağustos tarihine kadar kullanılabiliyor.

Kampanya kapsamındaki reyonlardan 300 TLlik alışveriş yapanlar kazandıkları 50 TL puanla paspas ya da set üstü aksesuarlarını, 1.200 TLlik banyo dolabı satın alanlar ise kazandıkları 300 TL puanla lavabo bataryasını ücretsiz alabiliyor.

Koçtaş; banyo dolaplarından set üstü aksesuarlara kadar banyolar için ihtiyaç duyulan tüm ürün ve çözüm önerilerini bir arada sunuyor.

Banyo, batarya ve tesisat ürün gruplarında geçerli olacak kampanyadan yararlanmak isteyenler; Koçtaş mağazalarını, koctas.com.tr ya da Koçtaş mobil uygulamasını ziyaret edebilir.

Ev geliştirme perakendeciliğinin lideri Koçtaş, dijitalleşme yolculuğundaki yatırımları ve pazarlama çalışmalarıyla aldığı ödüllere yenilerini ekledi. Koçtaş, Social Media Awards ve IDC Türkiye CIO Summit 2019da toplam beş ödüle layık görüldü.

Dijitalleşme yolculuğundaki yatırımları ve pazarlama çalışmalarıyla önemli başarılara imza atan Koçtaş, bu alanlardaki kampanya ve çalışmalarını ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Koçtaş, Social Medya Awards ve IDC Türkiye CIO Summit 2019da toplam beş ödülün sahibi oldu.

Koçtaş, Marketing Türkiye ile sosyal medya takip ajansı BoomSonar iş birliğiyle bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Türkiyenin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması ‘Social Media Awards Turkey 2019da dört kategoride ödül kazandı. Koçtaş, ‘Sosyal Medya Ev Geliştirme kategorisinde altın ödüle layık görüldü. Kurumsal blog alanında ilk ödülünü de alan Koçtaş, ‘Social Media Awards Turkey 2019da Yaşayan Evler BLOG ile bu kategoride gümüş ödül kazandı. Koçtaş ayrıca, Rafineri iş birliğiyle hayata geçirdiği ‘Vida kampanyasıyla ‘Gerçek Zamanlı Kampanya kategorisinde ve Ingage Media iş birliğiyle gerçekleştirdiği ‘Fark Yaratan Data projesiyle, ‘Sosyal Medyada Verinin Etkili Kullanımı kategorisinde de gümüş ödülün sahibi oldu.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamayı ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda her kanaldan mükemmel alışveriş deneyimi sunmayı odağına alan Koçtaş, dijitalleşme yolculuğunda teknoloji yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Koçtaşın bu kapsamda geliştirdiği ‘KPI Otomasyon & Analitik Altyapı projesi de, bilgi teknolojileri sektörünün saygın araştırma ve danışmanlık organizasyonlarından olan International Data Corporation (IDC) Türkiye tarafından verilen, IDC CIO Summit 2019da ‘Maliyet Verimliliği kategorisinde ikincilik ödülünün sahibi oldu.