200 TL Üzeri Kargo Bedava

YARDIM


Nasıl Üye olurum?

  • Sayfanın sağ üstünden yer alan Üyelik ➔ Üye Ol alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.

Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?

  • Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız.
  • Şifrenizin; 7-15 karakter arasında olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

Üyelik Avantajları nelerdir?

  • Adres ve iletişim bilgilerinizi kaydedip, alışverişlerinizi daha hızlı tamamlayarak zaman kazanırsınız.
  • Siparişlerinizin durumunu web sitesi veya mobil app üzerinden takip edebilirsiniz.
  • Birden çok teslimat adresi ekleyip kaydederek farklı alışverişlerinizde dilediğiniz teslimat adresine gönderim yapılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Size özel olarak tanımlanmış kampanyalardan ve indirimlerden yararlanırsınız.
  • Alışverişlerinizde Koçtaş Kart'ınızı kullandığınızda indirimlerden faydalanabilirsiniz.
  • Koçtaş kampanyalarından ve internete özel indirimlerden anında haberdar olursunuz.

Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?

  • Şifrenizi unuttuysanız eğer, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
  • Bunun için takip edeceğiniz adımlar;
  • 'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Yeni Şifre Linki Gönder' dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecek.
  • Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz.
  • Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin.
  • Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım ➔ Şifre İşlemlerim sayfasında şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

  • Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' veya ‘Mağazadan Teslim Al’ seçeneği ile teslim almak istediğiniz mağazayı seçerek sepete ekleyebilirsiniz.
  • Teslimat sayfasında siparişin teslim edileceği adresi seçebilir veya yeni bir adres bilgisi ekleyerek ödeme adımına geçebilirsiniz.
  • Ödeme ekranına kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek veya Havale yönetimi ile ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.
  • 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezimi arayarak Çözüm Danışmanımızla birlikte satın almak istediğiniz ürünlerden oluşan sipariş sepetinizi oluşturduktan sonra sesli yanıt ödeme sistemi ile sipariş verebilirsiniz.

Telefonla Sipariş nasıl verebilirim?

  • 0 850 209 5050numaralı telefondan Koçtaş Çözüm Merkezi’ni arayın.
  • Bağlandığınız müşteri hizmetleri temsilcimize istediğiniz ürünleri bildirin.
  • Talep ettiğiniz ürünler Çözüm Danışmanımız tarafından sepetinize eklenecektir.
  • Çözüm Danışmanı ürünleri sepete eklendikten sonra sepetinizin toplam tutarını, ödeyeceğiniz kargo ücretini ve varsa yararlanabileceğiniz kampanyaları bildirecektir.
  • Ürünlerimizden satın almaya karar verirseniz teslimatın yapılmasını istediğiniz adresi ve fatura adresinizi belirtin.
  • Sipariş tutarınızı, kredi kartı, EFT/havale ödeme yöntemleri ile güvenli olarak ödeyebilirsiniz.
    • Tüm taksit kampanyaları telefonla satışta da geçerlidir
    • Siparişiniz tamamlandığında müşteri hizmetleri temsilcimizin size bildireceği sipariş numarasını not edin.
    • Telefonla sipariş hizmetimizden 09:00-20:00 saatleri arasında yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

  • Üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Sepetime Git' adımından sonra karşınıza çıkan ekrandan 'Üyeliksiz Satın Al' demeniz yeterli.
  • Misafir Olarak verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

  • Siparişinizin kargo firmasına teslim edildiğine dair size gönderilen SMS’deki takip linkinden ya da Siparişlerim ➔ Sipariş Detay sayfası üzerindeki ‘Kargom Nerede’ butonuna tıklayarak takip edebilirsiniz.

Siparişimi tamamlamadan önce içerikte değişiklik yapabilir miyim?

  • Siparişini tamamlamadan önce sepetinizde yer alan ürünler ya da ödeme yöntemi gibi değişiklik işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • Sepetinizde yer alan ürünün adedini artırmak için ‘+’ işaretine, azaltmak için ‘-‘ işaretine tıklayabilir, ürünü sepetinizden çıkarmak istiyorsanız ise 'kaldır' butonu ile ürünü sepetinizden çıkartabilirsiniz. Sepetinizdeki tüm ürünleri silmek için ise ‘Sepeti Boşalt’ butonuna tıklayabilirsiniz.

Aradığım ürünü nasıl bulurum?

  • Web sitesinde üst ve mobil app üzerinde alt menüde yer alan kategorilerden ve kategorilerin içindeki ürün kırılımlarından ulaşarak ürün özelliklerini inceleyebilirsiniz.
  • Kategorilerimize ait ürün liste sayfalarında filtre seçenekleri bulunmaktadır. Filtreleri kullanarak marka, fiyat aralığı, alt kategori veya stokta olan ürünler, yeni ürünler, indirimdekiler, özel siparişli ürünler gibi bilgiler ile seçeneklerinizi daraltarak size en uygun ürüne hızlıca ulaşabilirsiniz.
  • Ayrıca aklınızdaki ürüne ulaşmak için direkt arama kutusuna ürün, kategori veya marka bilgisini yazabilirsiniz.
  • İnternet sitemizin giriş sayfasında fırsat ürünleri, çok satanlar ve sizin için seçtiğimiz ürünler yer almaktadır.

Stoku tükenen ürünler tekrar satışta olduğunda nasıl haberdar olurum?

  • Ürün detay sayfasında ‘Stoka Girince Haber Ver’ butonuna tıklamanız yeterlidir, ürün tekrar stoğa geldiğinde sizlere e-posta gönderilir.

Kurumsal Satınalma hizmetiniz var mı?

  • Koçtaş B2B kurumsal satış olarak; birçok farklı sektörde kurumsal firmaların farklı ihtiyaçlarına uygun ürünlerimizle hizmet vermekteyiz.
  • Kurumsal satış kanalımız, firmaların ve ilgili işletmelerinin endirekt malzeme taleplerini karşılayabilen bir organizasyon sunma konusunda değer yaratmıştır. Yapı, iş güvenliği, hırdavat, sarf ve yatırım malzemeleri gibi çeşitli kategorilerdeki ihtiyaçlara yönelik en uygun çözümleri sağlamaktayız.

Kurumsal Satınalma taleplerimizi nereye iletebiliriz?

  • Kurumsal satınalma talepleriniz için b2b.satis@koctas.com.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz.


Ödememi nasıl yaparım?

  • Ödemeyi kredi kartı, banka kartı, Koçtaş Kart Puanlarınız veya Havale ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

  • Evet tamamen güvendesiniz.
  • Koçtaş İnternet mağazasında güvenli alışverişi sağlayan teknolojiler kullanılmaktadır.
  • 2048 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır.
  • Koçtaş’ta alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.
  • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

2048 bit genişletilmiş şifreleme teknolojisi nedir?

  • Siparişinizi tamamlarken girdiğiniz kredi kartı bilgileri 2048 bitlik EV (Extended Validation) adı verilen genişletilmiş doğrulamaya sahip SSL teknolojisi ile şifrelenerek gönderilir. Bu teknoloji sadece yüksek güvenlik testlerinden geçebilen firmaların kullanımına açılır. Koçtaş İnternet mağazasının ödeme sayfasında tarayıcınızın adres çubuğunda Koctas Yapı Marketleri Tic. A.S. ismiyle yeşil renkte bir kutu içerisinde görünür.

3D güvenlik sistemi nedir?

  • İnternet mağazamızdaki diğer bir güvenlik seçeneği ise 3D Secure olarak adlandırılan Üç Boyutlu Güvenlik sistemidir. Kredi kartı ödeme altyapılarını sağlayan Visa ve Mastercard şirketleri tarafından kabul görmüş 3D Güvenlik sistemini seçtiğiniz takdirde, kredi kartını veren bankanın güvenli doğrulama ekranına yönlendirileceksiniz. Açılan bu ekranda kart sahibi olarak size sorulacak doğrulama şifresini girmeniz gereklidir.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

  • Bankaları ile olan anlaşmaları gereği Aidatsız Kredi Kart Müşterilerine + Taksit uygulanmamaktadır.
  • Açıklamalar
  • İnternet mağazası ve telefonla verilen 100 TL ve üzeri siparişlerde aşağıdaki taksitler uygulanır:
    • World: 9 Taksit
    • Paraf: 6 Taksit
    • Axess: 5 Taksit (Odeabank Axess özellikli kredi kartları + taksitten yararlanamaz.)
    • HSBC: 4 Taksit
    • Bonus: 6 Taksit (Kredi kartınızın bonus taksit özelliği olması gerekmektedir.)
    • Maximum: 5 Taksit
    • Cardfinans: 4 Taksit
    • Bankkart: 4 Taksit

  • Tüm taksit kampanyaları hakkında detaylı bilgiye https://www.koctas.com.tr/taksitler sayfasından ulaşabilirsiniz.
  • Anadolubank ve Teb Worldcard'lar ile taksitli alışveriş yapılamaz.
  • Flexi kartlar + taksit kampanyalarından faydalanamaz.

Havale veya EFT ile ödeme nasıl yaparım?

  • Havale veya EFT ile ödemeyi tercih ederseniz ödeme ekranındaki Siparişi Tamamla butonuna tıkladığınızda gelen sayfada çıkan ‘sipariş numarasını’ havale/EFT işlemlerindeki açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir.
  • Gönderdiğiniz tutar en geç 24 saat içinde kontrol edilerek siparişiniz onaylanır.
  • Siparişlerim ➔ Sipariş Detay sayfası üzerinden siparişinizin onay durumunu takip edebilirsiniz.

Havale hesap bilgileri nedir?

  • Yapı ve Kredi Bankası (0067)
    Anadolu Yakası Şubesi
    Şube Kodu: 673
    Hesap No: TR27 0006 7010 0000 0081 8095 09
    Hesap Alıcı Adı: Koçtaş Yapı Marketleri Tic. A.Ş.

Telefonda ödeme nasıl yaparım?

  • 0 850 209 5050 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezimizi arayarak çözüm danışmanı ile birlikte satın almak istediğiniz ürünlerden oluşan alışveriş sepetinizi yaptıktan sonra sesli yanıt sistemine aktarılacaksınız.
  • Sesli yanıt sistemi (IVR) sizden 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun (CVV) son 3 hanesini tuşlamanızı isteyecektir.
  • Bu adımı tamamladıktan sonra yeniden çözüm danışmanımıza bağlanıp, ödemeyi tek çekim olarak veya dilerseniz anlaşmalı bankaların kredi kartlarına taksitle gerçekleştirmek istediğinizi belirtebilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

  • Maalesef, kapıda ödeme hizmetimiz bulunmamaktadır.


Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

  • Sipariş adres değişikliği yapılamamaktadır.
  • Eğer siparişiniz 'Kargoya Verildi' statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi ilgili kargo firmasına iletebilirsiniz.
    1. Kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçebilirsiniz.

      • MNG Kargo: 444 06 06
      • Yurtiçi Kargo: 444 99 99
      • Horoz Lojistik: 0850 202 33 50
      • Ceva Lojistik: 0216 999 24 40
      • Sendeo: 444 75 48
      • Borusan Lojistik:: 0850 214 4444
      • Koçtaş Kapımda: 0850 209 50 50

      *Horoz Lojistik ile taşınan ürünlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Teslimat adresimi nasıl kayıt ederim?

  • Hesabım ➔ Adres bilgilerim sayfasında yer alan 'Yeni Teslimat Adresi Ekle' butona tıklayarak teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

  • Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında kargo firmalarına teslim edilir.
  • Üründe '24 saatte kargoda' yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir
  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
  • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını 'Hesabım' bölümünde 'Siparişlerim' sekmesinde bulunan 'Kargom Nerede?' linkinden takip edebilirsiniz.

Teslimat süresi nedir?

  • Kargoya teslim edilen siparişlerinizin tarafınıza ulaştırılma süreleri bulunduğunuz il / ilçelere göre ve kargo firmalarının dağıtım sürelerine göre değişiklik gösterebilmektedir.
  • “Kargom nerede” butonuna tıklayarak “Olası Teslim Tarihi” bilgisine ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgiyi kargo firmasının Çağrı Merkezini arayarak öğrenebilirsiniz.
    • MNG Kargo: 444 06 06
    • Yurtiçi Kargo: 444 99 99
    • Horoz Lojistik: 0850 202 33 50
    • Ceva Lojistik: 0216 999 24 40
    • Sendeo: 444 75 48
    • Borusan Lojistik:: 0212 473 1515
    • Koçtaş Kapımda: 0850 209 50 50

Kargom nerede?

  • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde bilgilendirme SMS’i alırsınız.
  • Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden siparişinizi takip edebilirsiniz.
  • “Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizi takip edebilirsiniz.

Beko beyaz eşya ürünlerinin gönderimi nasıl yapılmaktadır?

  • Yetkili servis aracılığıyla sizinle iletişime geçilerek adresinize yapılmaktadır.

Kargo firmaları gönderi kapsam alanı nedir?

  • Kargo firmasının gönderi alanı kapsamında olması şartıyla siparişleriniz Türkiye sınırları içerisinde dilediğiniz adrese ulaştırılır.
  • Kargo firmasının gönderi alanı kapsamında olmayan siparişler şubeye teslim edilir ve şubeden almanız için tarafınıza bilgi iletilir.
  • Adalara ve bazı köylere teslimat yapılamamaktadır.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapmalıyım?

  • Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
  • 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Koçtaş’a iade edilir. Bu süre içinde kargo firması ile iletişime geçerek ürünlerin yeniden adresinize getirilmesini isteyebilir veya direkt şubeden kendiniz alabilirsiniz.
  • Kargo şubenizi “Siparişlerim“ sayfasında “Kargom Nerede” linkinden öğrenebilirsiniz.

Teslimat ücreti var mı?

  • Koçtaş İnternet mağazasından ve telefonla sipariş verdiğiniz ürünlerin kargo ücreti orijinal ambalajlarının hacimlerine (desilerine*) göre hesaplanmaktadır.
  • Kargo ücreti hesaplanırken sadece Koçtaş tarafından teslimatı yapılan ürünlerin ücreti hesaplanır. Sepetinizde mağazadan teslim alınacak veya üretici firma tarafından gönderilecek ürünler varsa hesaplamaya dahil edilmez.
  • Desi olarak adlandırılan bu ölçümleme sistemine göre bir ürünün desisi santimetreküp cinsinden hacminin 3000’e bölünmesiyle hesaplanır. Desileri ondalıklı rakam olan ürünlerin kargo fiyatları üste yuvarlanır.
  • 150 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsiz, 150 TL altı siparişlerde kargo ücreti 29,99 TL'dir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

  • Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
  • Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
    • Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
    • İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
    • Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip Koçtaş’a geri gönderin.
  • Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
    • Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
    • Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

  • Koçtas.com.tr üzerinden yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

  • Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

Aldığım ürün hangi saatlerde teslim edilecek?

  • Yurtiçi Kargo, MNG Kargo, Sendeo Kargo, Horoz Lojistik:
    • Hafta içi 09:00 – 18:00
    • Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır. (Horoz Kargo cumartesi günü 18:00'e kadar teslimat yapar.)
    • Pazar günü teslimat yapılmaz.

Online siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?

  • İnternete özel ürünler hariç 50 desi altındaki ürünleri Mağazadan Teslim Al seçeneği ile dilediğiniz mağazamızı listeden seçerek teslim alabilirsiniz.
  • Siparişiniz hazırlanıp seçmiş olduğunuz mağaza teslim noktasına ulaştırıldığı zaman, siparişinizi teslim alabilmeniz için SMS ile bilgilendirilirsiniz.
  • Ürün/ürünlerinizi sipariş numaranız ile mağazalarımızdaki müşteri teslimat noktalarından teslim alabilirsiniz.
  • Mağazadan teslim almak istediğiniz ürünler 7 gün süreyle mağazada tutulur, teslim alınmaması durumunda otomatik olarak iade süreci başlar.


Ürünlerimi nasıl iade edebilirim?

  • Adrese teslim siparişleriniz için; Web Sitesi - Mobil App üzerinden ya da Koçtaş Çözüm Merkezi´ni arayarak iade talebinizi iletebilirsiniz. İade talebiniz onaylandığında iade kargo kodunuz ile ilgili kargo firmasına iade paketinizi teslim edebilirsiniz. Büyük hacimli ürünlerde kapınızdan iade alınması için kargo firmalarının çağrı merkezini arayarak randevu oluşturabilirsiniz. İade kodu ve kargo firma bilgisi SMS ile bildirilecektir. Adrese teslim siparişler mağazadan teslim edilememektedir.
  • Mağaza Teslim siparişleriniz için; Size en yakın mağazamızdan iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Sitesi & App üzerinden nasıl iade başlatabilirim?

  • koctas.com.tr veya mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “ Siparişlerim “ sayfasına gidin.
  • “Detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
  • “Siparişi İade Et” butonuna basın.
  • İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
  • Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve SMS ile gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
  • İade edilecek ürünleri tüm aksesuarları ve faturası ile birlikte orijinal kutusuna yerleştirin.
  • Paketi iade kargo koduyla birlikte siparişi teslim alığınız kargoya 7 gün içinde teslim edin. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almanız gerekir.
  • Ürün teslimatı MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo ile yapıldıysa paketinizi en yakın şubeye götürerek; Horoz Lojistik, Borusan Lojistik, DHL Lojistik veya Ceva Lojistik ile yapıldıysa kargo firmasının çağrı merkezini arayarak iadenizin teslim alınması için randevu oluşturun.
  • Sendeo Kargo Ankara, İzmir ve Bursa illerine teslim edilen gönderiler hariç paketinizi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine götürerek; Ankara, İzmir ve Bursa illerine teslim edilen gönderileriniz için Sendeo Kargo’nun çağrı merkezini arayarak iadenizin teslim alınması için randevu oluşturun.

İnternet siteniz, Mobil App ya da Kiosk’lar üzerinden aldığım ürünü Mağazaya iade edebiliyor muyum?

  • Sadece “Mağazadan Teslim” seçeneği ile oluşturduğunuz siparişleri size en yakın mağazamıza iade edebilirsiniz.
  • Adrese Teslim seçeneği ile oluşturulan siparişlerin mağaza üzerinden iadesi yapılmamaktadır.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

  • İade talebiniz oluşturulduktan sonra tarafınıza SMS ile gönderilecektir. İade kargo kodunuz ile birlikte iade edeceğiniz paketinizi ilgili kargo firmasına teslim ederek ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
  • İade kodunu kargonuzun ücretsiz gönderimini sağlayacaktır.
  • Kampanya kapsamında oluşturulan siparişlerin iadesinde kampanya koşulları sağlanmıyor ise kargo bedeli iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

  • Her teslimat için ayrı bir paket hazırlanması ve ayrı iade kodları oluşması gerekmektedir.

Hangi ürünleri iade edemiyorum?

  • Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir.
    • o Ambalajı açılmamış
      o Denenmemiş
      o Bozulmamış
      o Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
  • Canlı çiçekler, kişiye özel tasarımları ve narin özellikleri nedeni ile iadesi kabul edilememektedir.
  • Buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisinden kurulum gerektiren ürünler yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa iade kapsamı dışında kalır.
  • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur ve iade süreci başlatılmaz.
  • Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
  • Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

  • İade kargo kodunuza iade talebi oluşturduktan sonra üyelik cep telefonunuza gönderilen bilgilendirme mesajından ulaşabilirsiniz.

İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

  • İade Süreç adımları aşağıdaki gibidir;
    • Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
    • Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
    • Ürünü şubeye sizin teslim etmeniz gerektiği durumlarda ise şubeye tesliminiz itibari ile 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
    • Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
    • İadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize ve siparişi oluşturduğunuz cep telefonunuza bilgilendirme mesajı gönderilir.
    • Bu mesajı aldıysanız bankanıza Koçtaş tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.
    • Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde ödenmektedir. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 2 taksitle aldıysanız iadeniz 2 ayda tamamlanır.
    • İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Banka kartlarına yapılan iadelerin hesabınıza yansıma süresi kredi kartlarına göre daha uzundur.
    • Kampanya kapsamında oluşturulan siparişlerin iadesinde kampanya koşulları sağlanmıyor ise kargo bedeli iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

İade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

  • Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.
  • Ürünlerinizin teslimatının sağlanması itibari ile 14 gün içerisinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

  • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamıyorsa kampanya ne yazık ki iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
  • İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

Kargo firması iade gönderimimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

  • Ürünleriniz MNG Kargo veya Yurtiçi Kargo ile teslim edildiyse paketinizi en yakın şubeye götürerek iade ediniz.
  • Sendeo Kargo Ankara, İzmir ve Bursa illerine teslim edilen gönderiler hariç paketinizi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine götürerek; Ankara, İzmir ve Bursa illerine teslim edilen gönderileriniz için Sendeo Kargo’nun çağrı merkezini arayarak iadenizin teslim alınması için randevu oluşturun.
  • Büyük hacimli ürünlerinizin adresinizden alınması için teslimatınızı yapan Horoz Lojistik, Ceva Lojistik, DHL Lojistik veya Borusan Lojistik firmasının çağrı merkezini arayarak randevu oluşturabilirsiniz.
  • Kargo firmasına kurye talebi ilettiniz ve kargo firması iadenizi almaya gelmediyse, bir sonraki gün tekrar talep iletmelisiniz.
  • Kargo firmalarındaki yoğunluğa bağlı olarak paketinizin teslim alınma süresinin 14 gün sürebileceğini hatırlatmak isteriz.
Horoz Lojistik Horoz Lojistik
0850 202 33 50
Ceva Lojistik Ceva Lojistik
0216 999 24 40
Sendeo Kargo Sendeo Kargo
444 75 48
Borusan Lojistik Borusan Lojistik
0212 473 15 15
Horoz Lojistik Horoz Lojistik
0850 202 33 50
Ceva Lojistik Ceva Lojistik
0216 999 24 40
Sendeo Kargo Sendeo Kargo
444 75 48
Borusan Lojistik Borusan Lojistik
0212 473 15 15

Kargo firması iade paketimi hangi durumlarda kabul etmez?

  • İade etmek istediğiniz ürünün orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Paketlenmemiş ürün / ürünlerin iadesi kargo firmasın tarafından alınmamaktadır.

Faturama nasıl ulaşabilirim?

  • Faturanıza aşağıdaki 2 şekilde ulaşabilirsiniz.
    • Sipariş Detay sayfasında “ Faturamı Görüntüle” butonuna tıklayarak,
    • Hesabım → Siparişlerim → E-Arşiv sayfası üzerinden; Sipariş Numarası & Fatura Numarası ile sorgulama yapabilirsiniz.

Kurumsal satış iadeleri nasıl yapılır?

  • Kurumsal satışların iade işlemlerinde ilgili firmanın Koçtaş adına iade faturası düzenlenmesi yasal bir zorunluluktur, iade faturası oluşturulmadan iade süreci başlatılamamaktadır.
  • Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan faturalarda iade taleplerinde; ilgili şirketin iade yapılacak ürünler için Koçtaş adına iade faturası düzenlemesi gerekmektedir. İlgili şirket e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Koçtaş’a ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi gerekmektedir.

Mağazadan satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

  • Size en yakın mağazamıza ürün ve ürüne ait fatura veya yazarkasa fişi ile birlikte iadenizi 14 gün içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişim iptal edilmiş neden?

  • Siparişinizde karşılanamayan stok durumlarında, kredi kartı sahteciliği, dolandırıcılık vb. gibi şüpheli olabilecek kanuna aykırı işlemlerin tespit edilmesi durumunda, nihai tüketicilerin zarar görmesine sebep olabilecek satın alımlarda siparişler iptal edilebilir. Alışverişe ait ödeme alınmışsa yasal süre içerisinde geri ödeme yapılır.

İnternet siteniz, mobil app ya da Kiosklardan aldığım ürünlerde değişim yapılıyor mu?

  • Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.

Web & App & Kiosk Siparişlerine ait İade Politikanız nedir?

  • İade süresi elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.
  • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Koçtaş 14 günlük cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
  • Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İnternet Sitesi & App üzerinden nasıl iade edebilirim? "sorusundaki adımları takip edin.
  • İade etmek istediğiniz ürünün orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
  • İade edeceğiniz ürünlere ait hediye olarak verilen promosyonlu ürünler varsa bu ürünlerin de aynı anda iadesinin yapılması gerekmektedir.
  • Ürünlerinizi teslim aldığınız kargo firması ile iade edebilirsiniz. Paketlenmemiş ürün / ürünlerin iadesi kargo firmasın tarafından alınmamaktadır.
  • Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir.
    • o Ambalajı açılmamış
      o Denenmemiş
      o Bozulmamış
      o Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
  • Canlı çiçekler, kişiye özel tasarımları ve narin özellikleri nedeni ile iadesi kabul edilememektedir.
  • Buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon vb. gibi elektronik kategorisinden kurulum gerektiren ürünler yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa iade kapsamı dışında kalır.
  • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur ve iade süreci başlatılmaz.
  • Kurulumu servis tarafından yapılacak ürünler için servis dışında kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda ürünler iade kapsamı dışında kalmaktadır.
  • Elektrikli ürünlerde iade işlemi için yetkili servis raporu gerekmektedir. Ürünlerin faturası ve garanti belgesi ile servisine başvurarak yetkili servis raporu alabilirsiniz. Yetkili servis raporu sonucuna göre ürünlerin kusurlu/arızalı olması durumunda iadeniz tarafımızca gerçekleştirilecektir.
  • Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmanız gerekir.
  • Servis garantisi altında olan ürünler ancak “yetkili servis raporu” dâhilinde değiştirilebilmektedir. Servis ağı bulunmayan ürünlerde iade için doğrudan 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.
  • Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
  • Tahsilat veya ödeme/ iade süreçlerinde ilgili bankanın herhangi bir sebeple uygulayabileceği komisyon, kur farkı, hizmet ücreti vb. kesintilerden Koçtaş’ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Online Montaj Prosedürünüz nedir?

  • İnternet sitemiz üzerinden sunulan online montaj hizmeti şu an için yalnızca İSTANBUL ilinde verilebilmektedir. Online montaj hizmetini satın aldıktan sonra 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak İstanbul için montaj randevusu alabilirsiniz. İstanbul dışı diğer illerimiz içinse, size en yakın mağazamıza giderek ayrıca montaj hizmeti satın alabilirsiniz.
  • Her ürün grubu için ayrı montaj protokolü bulunmaktadır.
  • Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait Montaj Protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir.
  • Montajı yapılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır
  • Yapılacak işlerde montaj yerinin hazır olması gerekmektedir.
  • Mutabık kalınan montaj tarihinde, montaj alanı hazır değil ise ikinci bir ziyaret için servis bedeli talep edilecektir.
  • Satın alınan montaj hizmetinden, anlaşılan randevu tarihinde ve adresinde vazgeçilir ise, alınmış olan hizmet bedelleri iade edilmez.
  • Garanti süresi hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren başlar.
  • Ürünü yanlış ve amacına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, bozulma, zayi ve ürünün normal aşınma ve yıpranması garanti kapsamı dışındadır.
  • Üreticinin Anlaşmalı Kargosu ile teslim edilen siparişlerinizde montaj ödemesi gerçekleştirmeniz durumunda ürün teslimatı akabinde 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak montaj tarihi için randevu talep etmeniz gerekmektedir.
  • Oturduğunuz ilde Koçtaş mağazası bulunuyorsa montaj ekiplerimizi nakliyesinin yapılmasından sonra organize edebiliriz. Detaylı bilgi için Koçtaş Çözüm Merkezini arayabilirsiniz.

Montaj hizmeti satın aldım nelere dikkat etmeliyim?

  • Her ürün grubu için ayrı montaj protokolü bulunmaktadır. Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait montaj protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir.

Beyaz Eşya Montajı nasıl yapılıyor?

  • Beko Beyaz Eşyaların Montajı;Beko klima ve beyaz eşya ürünlerinin nakliye ve montajı yetkili servisleri aracılığıyla yapılmaktadır.
  • Klima Montajı;Klimaların kurulumu marka yetkili servisleri tarafından ücretsiz olarak yapılır. Merkezi olmayan ilçelere kurulumlarda oluşabilecek ekstra ücretler hakkında yetkili servislerden bilgi alabilirsiniz. Blyss markalı ürünlerde ise montaj için Koçtaş tarafından yetkili servis yönlendirmesi yapılmaktadır.
  • Kombi & Termosifon Montajı;Kombi ve termosifonlarda Koçtaş tarafından montaj hizmeti verilmemektedir. Ürünlerin yetkili servisleri aracılığıyla montajları yapılmaktadır.


Faturama nasıl ulaşabilirim?

Faturanıza aşağıda belirtilen iki şekilde ulaşabilirsiniz:

  • Hesabım ➔ Siparişlerim ➔ Sipariş Detay sayfasında "Faturamı Görüntüle" butonuna tıklayarak
  • Yardım ➔ E-Arşiv sayfası üzerinden Sipariş Numarası, Fatura Numarası ya da Bilgi Fişi Numarası ile sorgulama yapabilirsiniz.

Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum.

  • Siparişinizi oluşturduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Fatura bilgilerinizde bir değişiklik talebiniz olması halinde, siparişinizin durumuna bağlı olarak siparişi iptal edebilir veya iade sürecini başlatabilirsiniz. Doğru fatura bilgileri ile yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?

  • Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.
  • Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

Faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

  • Faturanız siparişi oluşturduğunuz mail adresinize gönderilir.
  • Ürünü sepetinize eklediğinizde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir.
    • “Fatura adresim aynı” seçeneğini ile devam etmeniz durumunda ürün ve fatura birlikte gelir.
    • “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırırsanız ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Faturanız ise, hesabınızda kayıtlı mail adresinize gönderilir.

Ürünler garanti kapmasında mı?

  • Koçtaş İnternet mağazasındaki tüm ürünler garanti kapsamı altındadır.
  • Garanti süresi ürün gruplarına ve markalarına göre değişkenlik göstermektedir.
  • Koçtaş olarak size sunduğumuz garanti süresi en az 2 yıldır.
  • El aletlerinin garantileri bu süreden daha uzun olabilmektedir.

Arızalı Ürünler garanti kapsamına giriyor mu?

  • Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Servis garantisi altında olan ürünler ancak “servis raporu” dâhilinde değiştirilebilmektedir.
  • Arızalı ürün bildirimlerinizi 0850 209 50 50 Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak Satış Sonrası Hizmetlerimiz bölümü ile iletişime geçebilirsiniz.

Yetkili servis iletişim bilgileri nelerdir?

Koçtaş Yapı Marketleri Ticaret A.Ş.

Taşdelen Mahallesi, Sırrı Çelik Bulvarı Otokoç Blok No: 9 34788 Çekmeköy - İSTANBUL

Telefon: 0850 209 50 50

Faks: +90(216) 484 43 13

Koçtaş Çözüm Merkezi: 0 850 209 5050

Mersis No : 9254317516413562

KEP (Kayıtlı E-posta) Adresi : koctas@hs02.kep.tr

Daha fazla bilgi için Bilgi Toplumu Hizmetleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Bize Ulaşın

  • 09:00 – 20:00 saatleri arasında 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini telefonla arayarak,
  • Koçtaş İnternet Mağazasının Müşteri Hizmetleri menüsünün altındaki Mesajlarım bölümünden bize yazarak,
  • Hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında Twitter'da @koctasdestek hesabımızdan veya Facebook sayfamız facebook.com/koctas üzerinden destek alarak bize ulaşabilirsiniz.

Telefonda Sunduğumuz Hizmetler

Koçtaş Çözüm Merkezini 0850 209 50 50 numaralı telefondan arayarak;

  • Sipariş verebilirsiniz.
  • Koçtaş İnternet mağazasında oluşturduğunuz alışveriş sepetini müşteri temsilcimize aktararak; teslimat, fatura adresi gibi bilgilerin girilmesini ve ödemesini telefonda sesli yanıt sisteminden yapabilirsiniz.
  • Siparişlerinizle ilgili iptal, iade ve arızalı ürün bildirimi gibi işlemleri yaptırabilirsiniz.
  • Koçtaş ile ilgili görüşlerinizi, mağazalarımızla ilgili şikayet ve taleplerinizi bize iletebilirsiniz.

Müşteri temsilcilerimizle yaptığınız tüm görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.


Koçtaş B2B kurumsal satış olarak; birçok farklı sektörde kurumsal firmaların farklı ihtiyaçlarına uygun ürünlerimizle hizmet vermekteyiz.

Kurumsal satış kanalımız, firmaların ve ilgili işletmelerinin endirekt malzeme taleplerini karşılayabilen bir organizasyon sunma konusunda değer yaratmıştır. Yapı, iş güvenliği, hırdavat, sarf ve yatırım malzemeleri gibi çeşitli kategorilerdeki ihtiyaçlara yönelik en uygun çözümleri sağlamaktayız. Uzman ve deneyimli personellerimizle hem mağaza ürünlerimiz hem de mağaza dışı ürünlerimizle taleplerinizi karşılamaya hazırız!

Bazı Referanslarımız;

  • Ford Otosan
  • Arçelik
  • Tüpraş
  • Türk Traktör
  • Tofaş
  • Opet Kurumsal Kimlik

İhtiyaçlarınıza uygun çözümlerimizle ilgili sizlerle tanışmak ve hizmet vermek isteriz.

Kurumsal Satınalma Talepleriniz için;

b2b.satis@koctas.com.tr


Become our (B2B) customer!

Koçtaş, which is a leader in home improvement retailing sector that tens of thousands products like furniture, home textile products, kitchen, bathroom, decorative products, ceramic, garden furniture, lighting products, electrical and mechanic handtools, carpets, paints and parquet are sold in.

As Koctas Export department; we serve for commercial purchases including all store product range over the world. If you have any inquiry to see our bulk prices , please send us by email given below and we will respond you within a short time.

Choose from thousands of business products to meet your company’s needs from one supplier and buy increased quantities of qualifying products with ease.

koctas.export@koctas.com.tr