750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Kurumsal - Yönetim | Koçtaş

Sıkça Sorulan Sorular

Türkiye genelinde 22 ilde toplam 45 Koçtaş mağazası bulunmaktadır.

Koçtaş mağazalarında 40 binden fazla ürün çeşidi bulunmaktadır.

Merkez ve mağazalarda 3000den fazla Koçtaş personeli çalışmaktadır.

Koçtaş'ın sunduğu kariyer imkanları için İnsan Kaynakları bölümünü inceleyebilirsiniz.

Mağazalarımız haftanın 7 günü açıktır. Mağaza açılış saatleri 8:00 / 10:00 olarak değişmektedir, kapanış saati ise 22:00dir. Mağaza açılış-kapanış saatlerine ana sayfamızdaki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

0850 209 50 50 numaralı telefondan Koçtaş Müşteri Hattını arayarak sorularınızı iletebilirsiniz.

 

 

 

İnternet ve Telefon Üzerinden Verilen Siparişlerde İade Şartları:

  1. İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. İade isteğinizin kabul edilebilmesi için ürünlerin orijinal kutusunda ve ambalajı bozulmamış olması gerekmektedir.
     
  2. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte, ürüne ait fatura aslının da tarafımıza mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
     
  3. Montajı yapılmış ve kesilerek satılan (duvardan duvara halı, PVC, yer döşemesi, masa örtüsü vb.) ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
     
  4. İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise iade işlemlerinde kargo ücreti size aittir.

 

Dikkat Etmeniz Gereken Diğer Konular

  1. Ürünü teslim alırken mutlaka kontrol ediniz. Eğer ürününüz size hasarlı olarak ulaştı ise teslim almayınız. Hasar sigortası kapsamına girebilmesi için teslimatın yapıldığı gün 0850 209 50 50 Koçtaş Müşteri Hattını aramanız ve durumu bize bildirmeniz gerekmektedir. Görevlendirdiğimiz kargo şirketi size tekrar ulaşacak ve ürünü sizden teslim alacaktır.
     
  2. Siparişinizi kargoya verilmeden önce iptal etmek isterseniz, iptal talebinizi Koçtaş Müşteri Hattına ( 0850 209 50 50 ) bildirmeniz yeterli olacaktır.
     
  3. Satışı yapılan ürünlerin garanti süreleri en az 2 yıldır. Bazı firmaların vermiş olduğu garantiler bu süreden daha uzun olabilir. Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

 

Mağazalarımızda Geçerli Ürün İade Şartlarımız Aşağıdaki Gibidir

Maliye Bakanlığının 24 / 04 / 1996 tarih ve 22620 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 54 seri nolu tebliği ve Katma Değer Vergisi Kanunu 8 / 2 maddesi hükmü gereğince 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Kanununu kapsamında müşterilerimiz tarafından satın alınan mallara ilişkin faturaları veya yazarkasa fişlerini ibraz etmeleri yasal zorunluluk teşkil etmektedir.

- Müşterilerimiz tarafından iade edilen mallara ilişkin para iadeleri, iade edilen mala ait kasa fişi veya faturada belirtilen ödeme türüne göre yapılacaktır. Buna göre; müşterilerimiz tarafından iade edilen mal bedeli olarak yapılan ödemeler için slip veya faturada yer alan ödeme şekline göre birebir iade yapılacaktır.

  1. Garanti kapsamında olan malların iadesi sözkonusu olduğunda, yetkili servis raporu gerekmektedir.
     
  2. Şirketimizce defolu veya ayıplı olduğu belirtilerek satılan mallar için iade veya değiştirme işlemi yapılmayacaktır
     
  3. Kesilerek satılan, özel siparişle satılan, renk makinası ile yapılan ürünlerin iadesi yoktur.
     
  4. Şirket adına alınan ürünlerin iadesinde yasal olarak iade faturası getirilmesi gerekmektedir.
     

İade etmek istediğiniz ürünler; Ambalaj açılmadan 30 gün içerisinde fiş ya da fatura ve kredi kartı ile ödeme yapıldıysa kredi kart slibi ibraz edilmesi şartıyla iade alınmaktadır. Üründe ayıp olması halinde ise 4077 sayılı kanun uygulanır.

Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.

 

 

Tüm Koçtaş mağazalarında nakliye ve montaj hizmetimiz bulunmaktadır, detaylı bilgi için mağazalarımızda müşteri hizmetleri bankosuna başvurabilir veya Hizmetlerimiz bölümünü inceleyebilirsiniz.

Satışı yapılan ürünlerin garanti süreleri en az 2 yıldır. Bazı firmaların vermiş olduğu garantiler bu süreden daha uzun olabilir. Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

Yedek parça ve aksesuarlarımızı buradan görebilir, yetkili servislerimizden ya da mağazalarımızdan temin edebilirsiniz. Eğer ihtiyacınız olan bilgiye ulaşamadıysanız, üye girişi yaparak canlı yardım servisimiz, e-mail ya da 0850 209 50 50 numaralı hattımızla iletişime geçebilirsiniz.

Kataloglarımız her ayın ilk haftası yayınlanmaktadır.

Güncel kataloglarımızı mağazalarımızdan alabilir veya Kataloglarımız bölümünden inceleyebilirsiniz.

Evet www.koctas.com.tr adresi üzerinden alışveriş yapabilirsiniz.

Koçtaş Kart, Paro özelliği taşıyan,her alışverişinizde % 0,5 paropuan kazandıran,Paro üyesi iş yerinde ekstra faydalar sağlayan bir karttır.

Koçtaş Kartınız ile sadece Paro'lu kart sahiplerine sunulan tüm indirim ve avantajlardan yararlanabilirsiniz.

Koçtaş Kartınız yoksa kasalardan ya da mağazalarımızdaki Koçtaş Kart standlarından kolayca alabilirsiniz.

Tüm Koçtaş mağazalarından temin edebilir ve o an alışverişinizde kullanarak Koçtaş Kart ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.

Koçtaş kartınızdaki birikmiş puanları, kasada ödeme yapmadan önce kasiyere belirterek kullanabilirsiniz. Koçtaş kartınızda biriken Paropuanların son kullanım tarihi bir sonraki Ocak ayı sonudur. Bu tarihe kadar kullanılmamış puanlar silinmektedir.

Merhaba,

08.07.2016 tarihinde sosyal medyada Bi-Git ürünü ile alakalı yapılan yorumların sonrasında, insan ve hayvanlara hiçbir zararı olmamasına rağmen Bi-Git ürünü, Temmuz ayı içerisinde tüm mağazalarımızdan toplatılmıştır.

Hassasiyetiniz için teşekkür ederiz.