SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Müşteri yorumlarına göre, ürünler genel olarak kaliteli ve başarılı olarak değerlendirilmekte, ancak bazı işletme süreçlerinde sorunlar yaşandığına dikkat çekiletmekte. Kullanıcıların "çok kaliteli" ve "mükemmel" gibi ifadelerle olumlu geri dönüşleri, ürünlerin genel anlamda beklentileri karşıladığını göstermektedir. Bununla birlikte, bazı olumsuz geri dönüşler de mevcut; örneğin, ürünlerin küflü gelmesi ve iade süreçlerinin karmaşık olması gibi sorunlar kullanıcılar tarafından dile getirilmiş. Özellikle, Konya ve Emaar mağazalarından teslim alınmayan ürünlerin iptali konusunda yaşanan sıkıntılar, müşteri memnuniyetini olumsuz etkilemiş. Öne çıkan olumlu özellikler arasında ürünlerin estetik açıdan şık olmaları ve bahçe dekorasyonuna uyum sağlamaları dikkat çekmektedir. Genel olarak, kullanıcılar aldıkları ürünlerin kalitesinden memnun olmalarına rağmen, iade ve iptal süreçleri ile ilgili yaşanan olumsuz deneyimler, marka hakkında karışık bir izlenim oluşturuyor. Bu nedenle, genel memnuniyeti artırmak adına bu süreçlerin daha etkin bir şekilde yönetilmesi önerilmektedir.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.