SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum Ekle
Değerlendirme Özeti
Müşteri yorumları incelendiğinde, ürünlerin genel olarak memnuniyet yarattığı anlaşılmaktadır. Kullanıcılar, hızla teslimat ve uygun fiyatlar gibi avantajların yanı sıra, ürünlerin kalitesine de dikkat çekiyor. "Kalekim kalitesi" gibi ifadeler, kullanıcıların markayı güçlü bir şekilde desteklediğini ortaya koyuyor. Ürünlerin iyi paketlenmesi de dikkat çeken bir diğer özellik, bu da kullanıcıların alışveriş deneyiminden memnun kalmalarını sağlıyor. Ancak, kasada uzun sıraların bulunması, bazı kullanıcıların deneyimlerini olumsuz etkileyen bir durum olarak öne çıkıyor; bu durum, alışveriş sürecinde zaman kaybına yol açarak, kullanıcıların ürünleri bırakıp çıkmalarına neden olabiliyor. Genel olarak, ürünler yüksek kaliteli ve kullanıcı dostu bir deneyim sunarken, ödeme sürecindeki sıkıntılar, alışverişten alınan keyfi azaltıyor. Bu bağlamda, Koçtaş'ın dikkatini bu konuya çekmesi ve ödeme sürecini iyileştirmesi faydalı olacaktır.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.