SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genel olarak kullanışlı ve pratik bir seçenek olarak değerlendiriliyor. Geniş yapısı ve sağlamlığı, kullanıcılar için öne çıkan özellikler arasında dikkat çekiyor. Ancak, bazı yorumlarda üst kapağın esnekliği ve plastiğin kalitesi ile ilgili şikayetler mevcut; özellikle ince plastik yapısının zamanla zarar gördüğüne dair geri bildirimler dikkat çekiyor. Bunun yanı sıra, ürünün montajının kolay olduğu, iç hacminin yeterli olduğu ve estetik görünümünün beğenildiği belirtiliyor. Ancak, teslimat sorunları ve hasarlı ürün gönderimleri gibi olumsuz deneyimler de sıklıkla ifade ediliyor. Kullanıcılar, ürünlerinin bazı parçalarının kırık veya çatlak çıkmasından ve bu nedenle değişim taleplerinin karşılanmamasından yakınıyor. Dolayısıyla, genel olarak ürün, uygun fiyat-performans oranı sunarken, kalite ve sevkiyat konularında geliştirilmesi gereken alanlar olduğu sonucuna varılabilir. Bu bağlamda, ürün alınırken dikkatli olunmasının yanı sıra, satıcı firmanın müşteri hizmetleri sürecinde iyileştirmeler yapması önerilmektedir.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.