65+ yaş müşterilerimize özel 0 850 209 50 50’yi arayarak verecekleri mobilya, mutfak ve banyo dolabı siparişlerinde nakliye ve montaj ücretsiz! Telefonla siparişlerde geçerlidir.

Koçtaş 500TL ve üzeri kargo bedava500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

YARDIM


Üyelik Avantajları

Giriş Yap veya Üye Ol adımından üye olarak Koçtaş internet mağazasından alışveriş yaparken üyeliğin avantajlarından da faydalanabilirsiniz. Ad soyad, e-posta ve cep telefonu bilgileriniz ile kolayca üye olduğunuzda;

  • Adres ve iletişim bilgilerinizi kaydedip, alışverişlerinizi daha hızlı tamamlayarak zaman kazanırsınız.
  • Siparişlerinizin durumunu online olarak takip edebilirsiniz.
  • Birden çok teslimat adresi ekleyip kaydederek farklı alışverişlerinizde dilediğiniz teslimat adresine gönderim yapılmasını sağlayabilirsiniz.
  • Size özel olarak tanımlanmış kampanyalardan ve indirimlerden yararlanırsınız
  • Alışverişlerinizde Koçtaş Kart'ınızı kullandığınızda indirimlerden faydalanabilirsiniz.
  • Koçtaş kampanyalarından ve internete özel indirimlerden anında haberdar olursunuz.

Aradığınız Ürünü Kolayca Bulun

Ürünlerimize üst menüde yer alan kategorilerden ve kategorilerin içindeki ürün kırılımlarından ulaşarak ürün özelliklerini inceleyebilirsiniz. Kategorilerimize ait ürün liste sayfalarında filtre seçenekleri bulunmaktadır. Filtreleri kullanarak marka, fiyat aralığı, alt kategori veya stokta olan ürünler, yeni ürünler, indirimdekiler, özel siparişli ürünler gibi bilgiler ile seçeneklerinizi daraltarak size en uygun ürüne hızlıca ulaşabilirsiniz. Ayrıca aklınızdaki ürüne ulaşmak için direkt arama kutusuna ürün, kategori veya marka bilgisini yazabilirsiniz.

İnternet sitemizin giriş sayfasında fırsat ürünleri, çok satanlar ve sizin için seçtiğimiz ürünler yer almaktadır. Alışverişinizi bu ürünleri de inceleyerek tamamlamanızı tavsiye ederiz

Satın Almak İstediğiniz Ürünleri Sepetinize Ekleyin

İncelediğiniz ürünün detay sayfasından eğer varsa rengi, ebadı gibi ürüne özgü özellikleri de seçip Sepete Ekle butonuna tıklayın, ürün alışveriş sepetinize eklenecektir. Alışveriş sepetinize İnternet Mağazamızın herhangi bir sayfasından sağ üstteki Sepetim kısmından ulaşabilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ancak satın almadığınız ürünler bir sonraki girişinizde stoklarına göre sepetinizde bulunmaya devam edecektir. Alışverişinizi farklı zamanlarda ve farklı cihazlardan giriş yaparak da tamamlayabilirsiniz.

Tek Sayfada Siparişinizi Güvenli Olarak Tamamlayın

Alışveriş sepetinizdeki ürünleri Satın Al butonuna tıklayarak güvenli ödeme sayfamıza geçiş yapabilirsiniz. Bu sayfada; siparişinizin özetini görebilir, teslimat ve fatura adreslerinizi girebilir ve size sunulan alternatif ödeme seçeneklerinden dilediğinizi kullanarak siparişinizi tek sayfadan tamamlayabilirsiniz.

E-posta ile Durum Bilgilendirmeleri

Kolay alışveriş deneyiminizin her aşamasında, satın aldığınız ürünlerin adresinize sorunsuz ve zamanında teslim edilmesini sağlayana kadar sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Aşağıdaki durumlar için bizde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme iletileri gönderilecektir:

  • Sipariş oluşturduğunuzda,
  • Siparişiniz kargoya verildiğinde,
  • Siparişiniz teslim edildiğinde,
  • Siparişiniz sizin talebiniz üzerine iptal edildiğinde,
  • İade/arıza süreci başlattığınız ürünle ilgili durum değişikliklerinde.

Telefonla Sipariş

0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak telefonla da sipariş verebilirsiniz. Dilerseniz alışverişinizin herhangi bir aşamasında seçtiğiniz ürünlerden oluşturduğunuz sepeti müşteri temsilcimizin ekranına aktararak siparişinizi telefonda tamamlayabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için Telefonla Sipariş rehberine göz atabilirsiniz.

Telefonla Sipariş hizmetinden 09:00 – 20:00 saatleri arasında yararlanabilirsiniz.


Koçtaş İnternet Mağazasındaki Bilgi Güvenliği Teknolojileri

Koçtaş İnternet mağazasında güvenli alışverişi sağlayan teknolojiler kullanılmaktadır.

  • Kişisel Bilgilerinizin Gizliliği

    Koçtaş İnternet mağazasında, üyelik taahhütnamemizde belirtildiği gibi kişisel bilgileriniz gizlidir ve 3. şahıslarla paylaşılmaz. Üye olurken ilettiğiniz bilgilerin tamamı güvenlik duvarı koruması altında saklanmaktadır. Kart bilgileriniz ise sistemlerimizde kesinlikle tutulmaz.

  • 2048 bit Genişletilmiş Şifreleme Teknolojisi

    Siparişinizi tamamlarken girdiğiniz kredi kartı bilgileri 2048 bitlik EV (Extended Validation) adı verilen genişletilmiş doğrulamaya sahip SSL teknolojisi ile şifrelenerek gönderilir. Bu teknoloji sadece yüksek güvenlik testlerinden geçebilen firmaların kullanımına açılır. Koçtaş İnternet mağazasının ödeme sayfasında tarayıcınızın adres çubuğunda Koctas Yapı Marketleri Tic. A.S. ismiyle yeşil renkte bir kutu içerisinde görünür.

  • 3D Güvenlik Sistemi

    İnternet mağazamızdaki diğer bir güvenlik seçeneği ise 3D Secure olarak adlandırılan Üç Boyutlu Güvenlik sistemidir. Kredi kartı ödeme altyapılarını sağlayan Visa ve Mastercard şirketleri tarafından kabul görmüş 3D Güvenlik sistemini seçtiğiniz takdirde, kredi kartını veren bankanın güvenli doğrulama ekranına yönlendirileceksiniz. Açılan bu ekranda kart sahibi olarak size sorulacak doğrulama şifresini girmeniz gereklidir.

    Ödeme Seçenekleri

    Koçtaş İnternet mağazasında sunulan alternatif ödeme seçeneklerinden birini tercih edip ödemenizi güvenli olarak gerçekleştirebilirsiniz.

  • Havale veya EFT ile ödeme

    Havale veya EFT ile ödemeyi tercih ederseniz ödeme ekranındaki Siparişi Tamamla butonuna tıkladığınızda gelen sayfada çıkan sipariş numarasını havale/EFT işlemlerindeki açıklama kısmına yazmanız gerekmektedir. Gönderdiğiniz tutar en geç 24 saat içinde kontrol edilerek siparişiniz onaylanır. Müşteri Hizmetleri menüsü altındaki siparişlerim bölümünden onay durumunu takip edebilirsiniz.

  • Havale Hesap Bilgileri

    Yapı ve Kredi Bankası (0067)
    Anadolu Yakası Şubesi
    Şube Kodu: 673
    Hesap No: TR27 0006 7010 0000 0081 8095 09
    Hesap Alıcı Adı: Koçtaş Yapı Marketleri Tic. A.Ş.

  • Telefonda ödeme

    0 850 209 5050 numaralı telefonu arayarak çözüm danışmanı ile birlikte satın almak istediğiniz ürünlerden oluşan alışveriş sepetinizi yaptıktan sonra sesli yanıt sistemine aktarılacaksınız.
    Sesli yanıt sistemi (IVR) sizden 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun (CVV) son 3 hanesini tuşlamanızı isteyecektir. Bu adımı tamamladıktan sonra yeniden müşteri temsilcimize bağlanıp, ödemeyi tek çekim olarak veya dilerseniz anlaşmalı bankaların kredi kartlarına taksitle gerçekleştirmek istediğinizi belirtebilirsiniz.

    İnternet mağazamızda kendinizin oluşturduğu alışveriş sepetini müşteri temsilcimize aktararak da telefonda ödeme seçeneğinden yararlanabilirsiniz. Alışveriş Sepeti sayfasının sağ üstünde bulunan sepet kodu bilgisini müşteri temsilcimize iletmeniz yeterlidir. Geri kalan tüm işlemleri müşteri temsilcimiz sizin adınıza tamamlayacaktır.


Mağazadan Teslimat

Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek kargo ile teslimat adresinize ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda 50 desi altındaki ürünleri Mağazadan Teslim Al seçeneği ile dilediğiniz mağazamızı listeden seçerek teslim alabilirsiniz.

Siparişiniz hazırlanıp seçmiş olduğunuz mağaza teslim noktasına ulaştırıldığı zaman, siparişinizi teslim alabilmeniz için SMS ile bilgilendirilirsiniz. Ürün/ürünlerinizi sipariş numaranız ile mağazalarımızdaki müşteri teslimat noktalarından teslim alabilirsiniz. Mağazadan teslim almak istediğiniz ürünler 7 gün süreyle mağazada tutulur, teslim alınmaması durumunda otomatik olarak iade süreci başlar.

Kargo Firmaları Gönderi Kapsam Alanı

Kargo firmasının gönderi alanı kapsamında olması şartıyla siparişleriniz Türkiye sınırları içerisinde dilediğiniz adrese ulaştırılır.(Adalara ve bazı köylere teslimat yapılamamaktadır.) Detaylı bilgi için 0850 209 50 50 nolu telefondan Koçtaş Çağrı Merkezini arayabilirsiniz. 

Siparişinizin Hazırlanması

Sipariş ettiğiniz ürünlerin kargoya verilme süreleri ürün detay sayfalarında yer almaktadır. Siparişiniz Koçtaş tarafından kargoya verildikten sonra bir e-posta ile bilgilendirileceksiniz.

Adresinize gönderilen ürünlerin teslimat süreleri Koçtaş veya üretici firma tarafından gönderilmesine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Aynı sipariş içerisinde Koçtaş tarafından gönderilen ürünlerde kargoya teslim süresi daha uzun olan bir ürün varsa, siparişinizdeki ürünlerin tamamı hazırlandıktan sonra, tek seferde kargoya verilir. Belirlenen hacim ve ağırlıktaki ürün gruplarını mağazalarımızdan da teslimatı yapılmaktadır.

Beko beyaz eşya ürünlerinin teslimatı yetkili servis aracılığıyla sizinle iletişime geçilerek adresinize yapılmaktadır.

Web sitemizde bulunan aynı gün kargoya teslim taahhüdümüz ürünle birlikte montaj hizmeti satın aldığınız siparişlerde geçerli değildir. Montaj satın aldığınız ürünler için 0850 209 50 50 Koçtaş Çağrı Merkezi ile iletişime geçerek montaj hizmeti için randevu alabilirsiniz.

Siparişinizdeki ürünlerin stok durumundan kaynaklanabilecek bir sorun yaşandığı takdirde Koçtaş Çağrı Merkezi tarafından yazılı olarak bilgilendirileceksiniz.

Siparişinizin Takibi

Siparişinizin kargoya verildiğine dair size gönderilen e-posta'dan 24 saat sonra Müşteri Hizmetleri menüsü altındaki Siparişlerim bölümünden gönderinizin durumu hakkında ve kargonuzun şu anda nerede olduğuna dair bilgi alabilirsiniz.

Kargoya Verilen Siparişlerin Teslimat Adresinize Sevkiyatı

Kargoya teslim edilen siparişlerinizin tarafınıza ulaştırılma süreleri; bulunduğunuz il / ilçere göre ve kargo firmalarının dağıtım sürelerine göre değişiklik gösterebilmektedir. Bu nedenle; Kargoda olan siparişlerinizin teslim tarihleri ile ilgili detaylı bilgiyi kargo firmasının Çağrı Merkezini arayarak öğrenebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo İletişim: 444 99 99

Aras Kargo İletişim: 444 25 52

Horoz Lojistik İletişim: 0850 202 33 50

Aykargo İletişim: 444 75 48

Koçtaş deposundan kargo firmalarına teslim süreçleri resmi ve dini tatiller hariç hafta içi her gün, kargo firmalarınca dağıtım süreçleri ise Pazar günleri ve resmi ve dini tatiller hariç her gün yapılmaktadır.

Üretici firmadan adresinize yönlendirilen siparişlerin teslimat süreleri firmalara göre değişkenlik göstermektedir.

Kargo Firmasının Teslimat Anında Size Ulaşamadığı Durumda

Kargo firması siparişinizde belirttiğiniz adresinize teslimat için geldiğinde, adreste kimseyi bulamaması durumunda, ürünleriniz 3 gün boyunca kargo firmasının şubesinde bekletilir. Bu süre içinde kargo firması ile iletişime geçerek ürünlerin yeniden adresinize getirilmesini isteyebilir veya direkt şubeden kendiniz alabilirsiniz. Ürünler 3 gün içinde teslim alınmazsa otomatik iade süreci başlatılacaktır.

Kargo Ücretleri

Koçtaş İnternet mağazasından ve telefonla sipariş verdiğiniz ürünlerin kargo ücreti orijinal ambalajlarının hacimlerine (desilerine*) göre hesaplanmaktadır. Ürününüzün hacmine göre kargo firmalarından en uygun ücretli olan ile teslimat sağlanacaktır.

Kargo ücreti hesaplanırken sadece Koçtaş tarafından teslimatı yapılan ürünlerin ücreti hesaplanır. Sepetinizde mağazadan teslim alınacak veya üretici firma tarafından gönderilecek ürünler varsa hesaplamaya dahil edilmez.

Desi olarak adlandırılan bu ölçümleme sistemine göre bir ürünün desisi santimetreküp cinsinden hacminin 3000’e bölünmesiyle hesaplanır. Desileri ondalıklı rakam olan ürünlerin kargo fiyatları üste yuvarlanır.

Hasar Güvencesi ve Taşıma Sigortası

Koçtaş İnternet mağazasından veya telefonla verdiğiniz siparişler kargo firmasının güvencesi altındadır.

Ürünleriniz, kargo şirketine verildiği an sigorta kapsamına girmekte ve söz konusu sigorta size yapılan teslimattan 24 saat sonrasına kadar geçerliliğini korumaktadır. Teslimattan 24 saat sonrasında hasarlı ürünler sigorta kapsamından çıkıp sorumluluk müşteriye geçmektedir.

Teslimat sırasında kargo görevlisi yanınızdayken koli üzerinde hasar, ezilme, ıslaklık veya koli üstünün açılmış olması gibi bir tespitiniz olursa kargo görevlisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz ve gönderiyi kabul etmeyerek geri gönderiniz. Kolinizi açtıktan sonra sipariş ettiğiniz ürünlerin eksik, yanlış ve/veya hasarlı olduğunu tespit ederseniz durumu 24 saat içinde 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çağrı Merkezini arayarak bildiriniz.


Kolay İade

İnternet Sitemizden Kolay İade

  • İade Talebi Oluşturun

    İade talebinizin oluşturulması için “Hesabım” menüsü altındaki “Siparişlerim” adımından iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Bunun için ilgili siparişinizin detayını açarak iade etmek istediğiniz ürününüzün yanındaki “İade Talebi” butonuna tıklayınız. Açılan pencerede iade nedeninizi belirterek açıklama bölümünü doldurup “İade Talebi” butonuna tıklayınız.

    Talebinize Çağrı Merkezimiz tarafından en kısa süre içinde dönüş yapılarak süreciniz başlatılacaktır. Dilerseniz direkt Çağrı Merkezimizi arayarak da iade talebinizi bize iletebilirsiniz. Talebiniz oluşturulduktan sonra tarafınıza iade kargo kodu size SMS ile gönderilecektir. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ürünü Paketleyin ve İade Kodunu Not Edin

    İade işleminiz için faturanın asıl nüshasındaki bilgilerin doldurulması gerekmektedir. İade kolonunun altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini, sol altta iade eden kişi olarak adınızı, soyadınızı, iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak faturanızın arkasındaki kutu içerisine iade nedeninizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

    İade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerinizi, tüm aksesuarları ve iade alanını doldurduğunuz faturası ile birlikte orijinal kutusuyla, orijinal kutusu yoksa da ürün / ürünlere zarar gelmeyecek şekilde paketleyerek iadeye hazır hale getirmek sizin sorumluluğunuzdadır. Paketlenmeyen ürün / ürünlerin kargo firması tarafından teslim alınmayacağını hatırlatmak isteriz.

    Tarafınıza SMS ile gönderilen iade kodunu mutlaka iade paketinizin üzerine yazın. Bu kod kargonuzun ücretsiz gönderimini ve ayrıca kargonuzu takip edebilmenizi sağlayacaktır. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ürünü Kargoya Teslimatını Sağlayın

    Siparişi teslim aldığınız kargo firmasının çağrı merkezini arayarak, kargo firmasını teslimat adresinize çağırabilir ya da en yakın şubesine gidebilirsiniz. Kargo firmasını teslimat adresinize çağırmanız durumunda firmanın ortalama 10 gün içerisinde iade alımını gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

    Yurtiçi Kargo İletişim: 444 99 99

    Aras Kargo İletişim: 444 25 52

    Horoz Lojistik İletişim: 0850 202 33 50

    Aykargo İletişim: 444 75 48

  • Ücret İadesi

    Kargo firması tarafından alınan ve bize ulaşan ürünlerinizin iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. İade talebiniz değerlendirildikten sonra en kısa sürede ürün veya ürünlerinizin bedeli hesabınıza ödeme yönteminize göre aktarılacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık göstermektedir. Ödeme şekliniz “Kredi Kartı” ise ilgili tutar online olarak kredi kartınıza yapılır. Ödeme şekliniz “Havale/EFT” ise ilgili tutar bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza ödenir. Taksitli alışverişlerde iade tutarı banka tarafından taksit sayısı kadar ayda iade edilmektedir. Mağazalarımızdaki Kiosklardan aldığınız ürün / ürünlerin iade sürecini internet sitemizden, çağrı merkezimizden veya mağazalarımızdan başlatabilirsiniz. Ancak tüm siparişlerin ücret iadesi sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılabilmektedir.

  • İnternet sitemizden “Mağazadan Teslim Al” seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz.

    İnternet sitemizden veya Koçtaş mobil uygulamamızdan «Mağazadan Teslim Al» seçeneği ile aldığınız ürünlerin iadesini, sadece size en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz. Bu şekilde yapılan işlemlerde ücret iadeniz kargo süreçlerine dâhil olmayacağı için ücret iadeniz çok daha kısa sürede gerçekleşecektir.

    Ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde en yakın mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetleri bölümüne ürünleriniz ve faturanız ile başvurduğunuzda iade talebiniz hızlıca gerçekleştirilecektir. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

Mağazalarımızdan Kolay İade

  • Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerinizin iadesini size en yakın mağazamıza giderek yapabilirsiniz.

    Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde dilediğiniz mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Türkiye genelindeki mağazalarımızın adresini sayfanın sağ üstünde yer alan “Mağazalar” adımından inceleyebilir, size en yakın mağazamızın adres bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mağazalarımızdaki kiosklardan yaptığınız alışverişlerin ücret iadesi sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılmaktadır.

  • İade talebiniz için mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetlerine ürünleriniz ve faturası ile başvurabilirsiniz.

    İade işleminiz için faturanın asıl nüshasındaki bilgilerin doldurulması gerekmektedir. İade kolonunun altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini, sol altta iade eden kişi olarak adınızı, soyadınızı, iletişim numaranızı ve adres bilgilerinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak faturanızın arkasındaki kutu içerisine iade nedeninizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

    İade etmek istediğiniz ürün veya ürünlerinizi, tüm aksesuarları ve iade alanını doldurduğunuz faturası ile birlikte orijinal kutusuyla, orijinal kutusu yoksa da ürün / ürünlere zarar gelmeyecek şekilde paketleyerek iadeye hazır hale getirmek sizin sorumluluğunuzdadır. Paketlenmeyen ürün / ürünlerin kargo firması tarafından teslim alınmayacağını hatırlatmak isteriz.

    Koçtaş Kart’sız satın aldığınız ürünlerin iadesi için faturanızın mutlaka yanınızda bulunması gerekmektedir. Koçtaş Kart ile satın aldığınız ürünler için fişsiz/faturasız iade imkânı bulunmaktadır. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • Ücret İadesi

    Ürünlerinizin iadesini 14 günlük cayma süresi içinde size en yakın mağazamızdan gerçekleştirebilirsiniz. Mağazalarımızdaki Müşteri Hizmetleri bölümüne ürünleriniz ve faturanız ile başvurduğunuzda iade talebiniz hızlıca gerçekleştirilecektir. 7 gün içerisinde mağazadan teslim alınmayan ürünler için otomatik olarak iade süreci başlayacaktır. Ayrıca İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler bölümünü de okumanızı tavsiye ederiz.

  • İade Hakkında Bilmeniz Gerekenler

    • Satın aldığınız ürünün teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
    • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Koçtaş 14 günlük cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    • İnternet sitemizden satın aldığınız ürünlerin iade sürecini internet sitemizden ve çağrı merkezimizden başlatabilirsiniz. Dilerseniz size en yakın mağazamıza giderek de yapabilirsiniz. Mağazalarımızdan yapacağınız iade işlemleriniz kargo süreçlerine girmeyeceği için ücret iadeniz daha kısa sürede gerçekleşecektir. İnternet sitemizden “Mağazadan Teslim Al” seçeneği ile satın aldığınız ürünlerin iadesini dilediğiniz mağazamızdan yapabilirsiniz. Eğer mağazalarımızdaki kiosklardan alışveriş yaptıysanız ücret iadeniz sadece siparişi oluşturduğunuz mağazamızdan yapılmaktadır.
    • Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan faturalarda iade taleplerinde; ilgili şirketin iade yapılacak ürünler için Koçtaş adına iade faturası düzenlemesi gerekmektedir. İlgili şirket e-vergi mükellefi ise düzenlenmiş olan e-iade faturasının numarasını Koçtaş’a ilgili iade dönemi içerisinde iletmesi gerekmektedir. Kurumsal satışların iade işlemlerinde ilgili firmanın Koçtaş adına iade faturası düzenlenmesi yasal bir zorunluluktur, iade faturası oluşturulmadan iade süreci başlatılamamaktadır.
    • Kredi kartı sahteciliği, dolandırıcılık vb. gibi şüpheli olabilecek kanuna aykırı işlemlerin tespit edilmesi durumunda, nihai tüketicilerin zarar görmesine sebep olabilecek satın alımlarda siparişler iptal edilebilir. Alışverişe ait ödeme alınmışsa yasal süre içerisinde geri ödeme yapılır.
    • Tahsilat veya ödeme/ iade süreçlerinde ilgili bankanın herhangi bir sebeple uygulayabileceği komisyon, kur farkı, hizmet ücreti vb. kesintilerden Koçtaş’ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
    • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur ve iade süreci başlatılmaz.
    • Kurulumu servis tarafından yapılacak ürünler için servis dışında kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda ürünler iade kapsamı dışında kalmaktadır.
    • İade etmek istediğiniz ürünün kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Paketlenmemiş ürün / ürünlerin iadesi kargo firmasın tarafından alınmamaktadır.
    • İade edeceğiniz ürünlere ait hediye olarak verilen promosyonlu ürünler varsa bu ürünlerin de aynı anda iadesinin yapılması gerekmektedir.
    • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.
    • Elektrikli ürünlerde iade işlemi için yetkili servis raporu gerekmektedir. Ürünlerin faturası ve garanti belgesi ile servisine başvurarak yetkili servis raporu alabilirsiniz. Yetkili servis raporu sonucuna göre ürünlerin kusurlu/arızalı olması durumunda iadeniz tarafımızca gerçekleştirilecektir.
    • Servis garantisi altında olan ürünler ancak “yetkili servis raporu” dâhilinde değiştirilebilmektedir. Servis ağı bulunmayan ürünlerde iade için doğrudan 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.
    • Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.

Online Montaj Prosedürleri

  • İnternet sitemiz üzerinden sunulan online montaj hizmeti şu an için yalnızca İSTANBUL ilinde verilebilmektedir. Online montaj hizmetini satın aldıktan sonra 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak İstanbul için montaj randevusu alabilirsiniz. İstanbul dışı diğer illerimiz içinse, size en yakın mağazamıza giderek ayrıca montaj hizmeti satın alabilirsiniz.
  • Her ürün grubu için ayrı montaj protokolü bulunmaktadır.
  • Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait Montaj Protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir.
  • Montajı yapılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır
  • Yapılacak işlerde montaj yerinin hazır olması gerekmektedir.
  • Mutabık kalınan montaj tarihinde, montaj alanı hazır değil ise ikinci bir ziyaret için 50.00 TL servis bedeli talep edilecektir.
  • Satın alınan montaj hizmetinden, anlaşılan randevu tarihinde ve adresinde vazgeçilir ise, alınmış olan hizmet bedelleri iade edilmez.
  • Garanti süresi hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren başlar.
  • Ürünü yanlış ve amacına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, bozulma, zayi ve ürünün normal aşınma ve yıpranması garanti kapsamı dışındadır.
  • Üreticinin Anlaşmalı Kargosu ile teslim edilen siparişlerinizde montaj ödemesi gerçekleştirmeniz durumunda ürün teslimatı akabinde 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak montaj tarihi için randevu talep etmeniz gerekmektedir.
  • Oturduğunuz ilde Koçtaş mağazası bulunuyorsa montaj ekiplerimizi nakliyesinin yapılmasından sonra organize edebiliriz. Detaylı bilgi için Koçtaş Çözüm Merkezini arayabilirsiniz.

Klima, kombi, termosifon gibi ürün gruplarında yetkili servisleri ile görüşerek montaj hizmeti alabilirsiniz. Bu ürün gruplarında siparişleriniz kargo firması tarafından adresinize teslim edilir. Montaj hizmeti ürünlerin yetkili servisi tarafından sağlanmaktadır. 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak adresinize en yakın yetkili servisin bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Blyss Split klima montajı için size en yakın mağazamıza danışabilirsiniz, veya 0850 209 50 50 aramanız durumunda bulunduğunuz ildeki Koçtaş mağazası üzerinden satın aldığınız ürün için montaj hizmeti organize edebiliriz. Oturduğunuz ilde Koçtaş mağazası bulunuyorsa montaj ekiplerimizi nakliyesinin yapılmasından sonra organize edebiliriz.

Montaj Protokolleri

Her ürün grubu için ayrı montaj protokolü bulunmaktadır. Montaj hizmeti alabilmek için aldığınız gruba ait montaj protokolünü okuyup onaylamanız gerekmektedir.

Beyaz Eşya Montajı

  • Beko Beyaz Eşyaların Montajı

    Beko klima ve beyaz eşya ürünlerinin nakliye ve montajı yetkili servisleri aracılığıyla yapılmaktadır.

  • Klima Montajı

    Klimaların kurulumu marka yetkili servisleri tarafından ücretsiz olarak yapılır. Merkezi olmayan ilçelere kurulumlarda oluşabilecek ekstra ücretler hakkında yetkili servislerden bilgi alabilirsiniz. Blyss markalı ürünlerde ise montaj için Koçtaş tarafından yetkili servis yönlendirmesi yapılmaktadır.

  • Kombi & Termosifon Montajı

    Kombi ve termosifonlarda Koçtaş tarafından montaj hizmeti verilmemektedir. Ürünlerin yetkili servisleri aracılığıyla montajları yapılmaktadır.


Tüm Ürünlerde Garanti

Koçtaş İnternet mağazasındaki tüm ürünler garanti kapsamı altındadır. Garanti süresi ürün gruplarına ve markalarına göre değişkenlik göstermektedir. Koçtaş olarak size sunduğumuz garanti süresi en az 2 yıldır. El aletlerinin garantileri bu süreden daha uzun olabilmektedir.

    Arızalı Ürünler

  • Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Servis garantisi altında olan ürünler ancak “servis raporu” dahilinde değiştirilebilmektedir.
  • Arızalı ürün bildirimlerinizi 0850 209 50 50 Koçtaş Çözüm Merkezini arayarak Satış Sonrası Hizmetlerimiz bölümü ile iletişime geçebilirsiniz.

Koçtaş Yapı Marketleri Ticaret A.Ş.

Taşdelen Mahallesi, Sırrı Çelik Bulvarı No:5 34788 Çekmeköy - İSTANBUL

Telefon: 0850 209 50 50

Faks: +90(216) 484 43 13

Koçtaş Çözüm Merkezi: 0 850 209 5050

Mersis No : 9254317516413562

KEP (Kayıtlı E-posta) Adresi : koctas@hs02.kep.tr

Daha fazla bilgi için Bilgi Toplumu Hizmetleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Bize Ulaşın

  • 09:00 – 20:00 saatleri arasında 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini telefonla arayarak,
  • Koçtaş İnternet Mağazasının Müşteri Hizmetleri menüsünün altındaki Mesajlarım bölümünden bize yazarak,
  • Hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında Twitter'da @koctasdestek hesabımızdan veya Facebook sayfamız facebook.com/koctas üzerinden destek alarak bize ulaşabilirsiniz.

Telefonda Sunduğumuz Hizmetler

Koçtaş Çözüm Merkezini 0850 209 50 50 numaralı telefondan arayarak;

  • Sipariş verebilirsiniz.
  • Koçtaş İnternet mağazasında oluşturduğunuz alışveriş sepetini müşteri temsilcimize aktararak; teslimat, fatura adresi gibi bilgilerin girilmesini ve ödemesini telefonda sesli yanıt sisteminden yapabilirsiniz.
  • Siparişlerinizle ilgili iptal, iade ve arızalı ürün bildirimi gibi işlemleri yaptırabilirsiniz.
  • Koçtaş ile ilgili görüşlerinizi, mağazalarımızla ilgili şikayet ve taleplerinizi bize iletebilirsiniz.

Müşteri temsilcilerimizle yaptığınız tüm görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.


B2B Satış

 

Koçtaş B2B kurumsal satış olarak, birçok farklı sektörde kurumsal firmaların farklı ihtiyaçlarına uygun ürünlerimizle hizmet vermekteyiz.

Kurumsal satış kanalımız, firmaların ve ilgili işletmelerinin endirekt malzeme taleplerini karşılayabilen bir organizasyon sunma konusunda değer yaratmıştır. Yapı, iş güvenliği, hırdavat, sarf ve yatırım malzemeleri gibi çeşitli kategorilerde ürün tedarik etmekteyiz.

İhtiyaçlarınıza uygun çözümlerimizle ilgili sizlerle tanışmak ve hizmet vermek isteriz.

Kurumsal Satın Alma Talepleriniz için;

b2b.satis@koctas.com.tr

Her türlü öneri ve yorumlarınız için:

09:00–20:00saatleri arasında 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezini telefonla arayarak bize ulaşabilirsiniz.


Become our (B2B) customer!

Koçtaş, which is a leader in home improvement retailing sector that tens of thousands products like furniture, home textile products, kitchen, bathroom, decorative products, ceramic, garden furniture, lighting products, electrical and mechanic handtools, carpets, paints and parquet are sold in.

As Koctas Export department; we serve for commercial purchases including all store product range over the world. If you have any inquiry to see our bulk prices , please send us by email given below and we will respond you within a short time.

Choose from thousands of business products to meet your company’s needs from one supplier and buy increased quantities of qualifying products with ease.

koctas.export@koctas.com.tr