SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genellikle olumlu bir şekilde değerlendirilmektedir. Öne çıkan özellikler arasında uygun fiyat, kalite ve estetik yer alırken, bazı kullanıcılar ürünün görsel açıdan hoş olduğunu ve dayanaklı olduğuna vurgu yapmaktadır. Ancak, kargo sürecine dair şikayetler dikkat çekmektedir; kullanıcılar, kargo teslimatlarının gecikmeli yapıldığını ve bazı ürünlerin hasarlı geldiğini belirtmektedir. Özellikle, kargo firması konusunda yaşanan sorunlar bazı kullanıcıların puan kırmasına yol açmıştır. Yine de, müşteri hizmetlerinin sorunları çözme konusunda hızlı ve etkili olduğu, birçok kullanıcı tarafından takdir edilmektedir. Genel olarak, ürün kalite açısından tatmin edici bulunmakla birlikte, kargo sürecinin iyileştirilmesi gerektiği yönünde görüşler öne çıkmaktadır. Özellikle, ürün kalitesinin olumlu geri dönüşleri ve müşteri hizmetlerinin desteğiyle birlikte, ürünün satın alınabileceği, fakat kargo hizmetlerinde daha dikkatli olunması gerektiği önerilmektedir.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.