SORU YAYINLAMA KRİTERLERİ
www.koctas.com.tr ve Koçtaş mobil uygulaması üzerinden satıcılarımıza yönelttiğiniz soruların yayınlanması için bazı kriterlere uygun olmaları gerekmektedir.
Satıcılara soracağınız sorular;
- Soruyu yönelttiğiniz sayfada yer alan ürünle ilgili olmalı,
- Reklam içermemeli,
- Satıcıların ya da kullanıcıların kişisel haklarına saldırıda bulunmamalı,
- Genel ahlak kurallarına aykırı, siyasi, müstehcen veya yasalara aykırı nitelikte olmamalıdır.
Sorunuz ve satıcının vereceği yanıt, ürün sayfasında yer alır. Sorunuzu dilerseniz adınızı-soyadınızı belirterek dilerseniz anonim bir şekilde sorabilirsiniz.
Kriterlere uygun bir şekilde yöneltmiş olduğunuz sorular, satıcılarımız tarafından 48 saat içerisinde yanıtlanır. Sorduğunuz soruya yanıt verildiğinde e-posta ile bilgilendirilir; soruya verilen cevabı e-postada görebilirsiniz. Ayrıca tüm sorularınızın ve cevaplarınızın detaylarına “Satıcıya Sorularım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcılar, sizi Koçtaş dışında başka bir platforma yönlendirmemelidir. Herhangi bir satıcının sizi başka bir siteye yönlendirmesi sebebiyle oluşabilecek mağduriyetlerden Koçtaş sorumlu değildir. Alışveriş deneyiminizde olumsuz bir durumla karşılaşmamak adına, bu gibi yönlendirmeleri dikkate almamanızı, siparişlerinizi platformumuzdan vermenizi önemle hatırlatmak isteriz.
Yorum eklemek için giriş yapıp ürünü satın almanız gerekir.
Değerlendirme Özeti
Ürün, kullanıcılar tarafından genel olarak [kaliteli bir fiyat/performans ürünü] olarak değerlendirilmekte. Hem hızlı teslimat hem de ürünün görseldeki ile uyumlu olması, kullanıcıların beğenisini kazanmış. [Kolay montaj, kullanışlılık ve genel görsel kalitesi] gibi öne çıkan özellikler dikkat çekiyor. Ancak bazı kullanıcılar, [defolu ürünlerin gelmesi, montaj malzemelerinin eksik gönderilmesi ve müşteri hizmetlerinin yetersiz kalması gibi sorunlar] yaşadıklarını bildirmişlerdir. Özellikle montaj konusunda zorluk yaşayanlar ve eksik parçalar bekleyen kullanıcılar, süreçten pek memnun kalmamış. Genel olarak, ürün [fiyatına göre iyi bir alternatif sunuyor ancak teslimat ve müşteri hizmetleri konusunda iyileştirmelere ihtiyaç duyuyor]. Bu nedenle, potansiyel alıcıların ürünün avantajlarını göz önünde bulundururken, hizmet süreçlerinin de beklenti yönetimini sağlamaları önerilir.
Bu özet, müşteri yorumlarının yapay zeka ile analizi sonucunda oluşturulmuştur.